خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری ۱۲۰ هزار میلیاردی دولت یازدهم در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۱۹

وزیر کار گفت: سرمایه‌گذاری در استان سیستان و بلوچستان در طول سال‌های ۵۸ تا ۹۲ فقط ۹۰ هزار میلیارد ریال بود، در حالیکه در طول چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید ۱۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این منطقه انجام شده است.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی عصر امروز در پایان مراسم انعقاد قرارداد ساخت کارخانه تولید لاستیک خودرو در زابل بین شرکت گسترش صنایع «آریا تایر هامون» و شرکت ساختمانی سد و تاسیسات آبیاری(سابیر) در جمع خبرنگاران گفت: سرمایه‌گذاری‌ها در صنایع پتروشیمی، فولاد، سرامیک، آبیاری و زهکشی و گازرسانی بوده است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان استان بانشاطی است که سرمایه اجتماعی آن رو به افزایش است. این استان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نشاط اجتماعی بالایی را از خود به نمایش گذاشت.

وزیر کار گازرسانی به این استان را اتفاق مهمی توصیف کرد و افزود: در ادامه به همه روستاها گاز رسانی خواهد شد. جاده جنوب- شمال این استان که سه کشور در مسیر آن قرار دارند، قابلیت بزرگی برای استان است.

ربیعی با اشاره به برنامه ساخت کارخانه لاستیک سازی در زابل، جهت گیری‌های دولت در مقوله توسعه را کاهش نابرابری ها در کشور برشمرد.

وی تصریح کرد: در برنامه ریزی انجام شده برای بنگاه های خرد و متوسط، سیستان و بلوچستان در اولویت نخست قرار گرفته و انتظار می رود امسال و سال آینده شاهد چهره جدید و متحول شده ای از این استان باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از انعقاد تفاهم نامه ای بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای با استانداری سیستان و بلوچستان خبر داد تا نیروهای بومی منطقه متناسب با نیازها از آموزش های لازم برخوردار شوند و برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز نیز از ظرفیت های استان استفاده شود.

وی با اشاره به پروژه ساخت کارخانه لاستیک سازی زابل، از حضور شرکت «شستا» (شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) در این پروژه به عنوان مجری خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز