خبرگزاری کار ایران

ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم های ملی

بازدید دبیر فدراسیون کاراته از اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۳۳

دبیر فدراسیون کاراته و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان ، محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته و مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان عصر (سه شنبه 30 خرداد) با حضور در فدراسیون ناشنوایان ، نظاره گر تمرینات تیم ملی کاراته ناشنوایان اعزامی به المپیک 2017 ترکیه بودند.

در این بازدید مهران تیشه گران دبیر فدراسیون ضمن قدردانی از حضور دبیر فدراسیون کاراته و مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان ، گزارشی از روند آماده سازی تیم های ملی کاراته ناشنوایان را ارائه نمود.

آشوری دبیر فدراسیون کاراته نیز سطح اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان را مطلوب دانست و قول مساعد برای هرگونه کمک به تیم های ملی کاراته آقایان و بانوان ناشنوایان را داد و برای کاروان ورزشی ناشنوایان اعزامی به مسابقات المپیک آرزوی موفقیت کرد.

مسعود رهنما سرمربی سابق تیم ملی کاراته نیز حضور در جمع کاراته کاهای ناشنوا را مسرور کننده دانست و گفت : با توجه به تمریناتی که شاهد بودیم ، به طور حتم نوید آینده‌ای درخشان و پرافتخار را برای کاراته ناشنوایان می دهم.

گفتنی است کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان ، اواخر تیرماه سال جاری برای حضور در بیست و سومین دوره المپیک 2017 ناشنوایان به سامسون ترکیه اعزام می گردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز