خبرگزاری کار ایران

سازمان میراث‌فرهنگی به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پیوست

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۱۸

رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: سازمان میراث‌فرهنگی به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پیوست.

به‌گزارش ایلنا، پوریا سوری رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز چهارشنبه 31 خرداد 96، با اشاره به راه‌اندازی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و ثبت تعدادی از دستگاه‌های دولتی در این سامانه، اعلام کرد: «هم‌اکنون سازمان میراث‌فرهنگی نیز به عضویت این سامانه درآمده و افراد برای ارتباط‌گیری هرچه راحت‌تر با این سازمان می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.»

او افزود: در این سامانه که قرار است تمام دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و استانداری‌های سراسر کشور به‌عضویت درآیند، اطلاعات مرتبط با هر سازمان ثبت شده و افراد برای ارتباط‌گیری مناسب‌تر و راحت‌تر با هر دستگاهی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

سوری ادامه داد: هر فرد متقاضی با ورود به این سامانه می‌تواند به بخش مخصوص سازمان موردنظر برود و مسائل خود را پیگیری کند. در این سامانه فرمی طراحی شده که فرد متقاضی آن را پُر و از طریق سامانه به دستگاه موردنظر ارسال می‌کند.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، با بیان اینکه در این سامانه ازسوی هر دستگاه دولتی یک رابط و نماینده معرفی شده است، افزود: نماینده هر دستگاه بعد از دریافت فرم موظف است ظرف مدت 10 روز به مسائل مطرح‌کرده ارباب‌رجوع در این فرم پاسخ دهد.

سوری در ادامه گفت: این سامانه هنوز به‌صورت رسمی رونمایی نشده و نسخه آزمایشی آن راه‌اندازی شده است تا بعد از پیوستن سایر دستگاه‌های دولتی به این سامانه، رسماً افتتاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز