خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت اصلاح‌طلبان اصفهان از مردم برای‌حضور در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۰۵

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس نسبت به انتخاب سخنران این گردهمایی اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، در متن بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان است :

روز قدس، روز اسلام است. امام خمینی(ره)

راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نماد آزادگی، حق‌طلبی و وحدت جمیع مسلمین برای بازگرداندن قبله اول مسلمین به دامان سرزمین‌های اسلامی است.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان هم‌چون سال‌های گذشته از کلیه آحاد و اقشار ملت شریف، مومن و روزه‌دار استان اصفهان دعوت می‌نماید ضمن حضور در این راهپیمایی شکوهمند، آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف را فریادگر شوند، باشد که غاصبان آن سرزمین مظلوم و پشتیبانان آنان بار دیگر قدرت اتحاد یکایک مردم مسلمان را ببینند و دست از توطئه‌های کثیف خود علیه سرزمین پیامبران و اولیاءالله بردارند.

هم‌چنین این شورا ضمن اعلام حضور تمامی احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب در این همایش اتحاد مسلمانان ایران وجهان و این تظاهرات بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراتب اعتراض خود را نسبت به سخنران امسال مراسم یوم الله قدس در اصفهان، که قطعا همسو با اهداف وحدت‌بخش در جامعه اسلامی و ایرانی نیست، اعلام می‌دارد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان

۳۱ خردادماه ۱۳۹۶

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز