خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

توسعه زیرساخت‎های فناوری و اطلاعات کردستان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۱۶

مدیران باید با تلاش خود برای برقراری ارتباط عاطفی و جلب رضایت مندی ارباب رجوع و پاسخگویی صحیح به خواسته های به حق و قانونی مردم،موجبات رضایتمندی آنها را فراهم کنند.

استاندار کردستان خواستار تسریع در توسعه زیر ساخت های فناوری و اطلاعات کردستان شد و گفت: این مهم، موجب تحقق اهداف توسعه پایدار در استان خواهد شد.

به گزارش ایلنا،علیرضا شهبازی صبح یکشنبه در آیین معارفه مدیر کل دفتر فناوری و اطلاعات کردستان اظهار داشت: توجه به توسعه زیر ساخت های فناوری و اطلاعات به عنوان یکی از شاخص های اساسی در اهداف توسعه پایدار بشمار می رود.

وی افزود:دولت عدالت محور همسو با برنامه پنجم توسعه و به منظور گسترش بسترهای رفاهی و خدماتی جامعه عنایت ویژه ای به توسعه ارتباطی و مخابراتی در مناطق شهری و روستایی داشته و در این رابطه پیشرفته های قابل ملاحظه ای نیز حاصل شده است.

شهبازی ادامه داد: کردستان در بسیاری از زمینه ها همواره در جمع استان های برتر قرار گرفته که در این راستا امید است با راه اندازی دفتر فناوری و اطلاعات استان نیز شاهد قرار گرفتن کردستان در میان استان های برتر و موفق کشور باشیم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تلاش مستمر و مضاعف دستگاه های متولی ارتباطات و فناوری استان در حال حاضر در اقصی نقاط استان شبکه های ارتباطی مورد نیاز مردم برقرار شده مردم از نعمت ارتباط سریع و مناسب برخوردار شده اند.

شهبازی استفاده از نیروهای بومی و مستعد در عرصه های مختلف را اهم برنامه های اجرایی استان ذکرکرد و گفت:باید از همه ظرفیت های نیروهای انسانی متخصص و متعهد استان برای رسیدن به اهداف مورد نظر در توسعه کردستان استفاده کرد.

وی در پایان یادآور شد: مدیران باید با تلاش خود برای برقراری ارتباط عاطفی و جلب رضایت مندی ارباب رجوع و پاسخگویی صحیح به خواسته های به حق و قانونی  مردم موجبات رضایتمندی آنها را فراهم کنند.

در این جلسه محمد کرم پور معاون فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات و  فناوری و اطلاعات ضمن تاکید به تبدیل شدن کشور به قطب اصلی در زمینه فناوری و اطلاعات منطقه بر طبق برنامه های پیش بینی شده به خصوص در توسعه شبکه (ای سی تی) در کشور، خواستار گسترش شبکه های ارتباطی و فناوری اطلاعات بر طبق نیاز نقاط مختلف کشور به ویژه در استان کردستان شد.

در پایان با حکم علیرضا شهبازی استاندار کردستان سعدی امیری به عنوان مدیر کل دفتر فناوری و اطلاعات استان کردستان منصوب شد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز