خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام استان زنجان خبرداد:

امسال مساجد نیز پایگاه جشن نیکوکاری هستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۱۲

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال مساجد نیز پایگاه جشن نیکوکاری هستند.

زنجان ـ ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: برای سهولت و دسترسی مردم جهت کمک‌رسانی به نیازمندان تعدادی از صندوق‌های صدقه سطح استان به جشن نیکوکاری اختصاص پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا حسنلو معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان با اعلام خبر فوق گفت: امسال مساجد در محوریت برگزاری جشن نیکوکاری قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقده بین کمیته امداد امام خمینی (ره)و هیئت‌ امنای مساجد فعال استان، امسال مساجد منتخب استان در شهرستان‌ها به عنوان پایگاه جشن نیکوکاری هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 16اسفند ماه جشن نیکوکاری در مدارس استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین روز 17 اسفند نیز پایگاه‌هایی جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان برپا می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: برای سهولت و دسترسی مردم جهت کمک‌رسانی به نیازمندان تعدادی از صندوق‌های صدقه سطح استان به جشن نیکوکاری اختصاص پیدا می‌کنند.

حسنلو در ادامه سخنان خود به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز 18 اسفند نیز اشاره کرد و گفت: در این روز پایگاه‌های جشن نیکوکاری در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده 48ساعت پس از جشن در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده می‌شود، اضافه کرد: توزیع کمک‌های مردمی بر اساس شناسایی صورت گرفته توسط امدادگران، اولویت‌بندی و ضرورت نیازها صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است، امسال نیز همچون سنوات گذشته جشن نیکوکاری به همت کمیته امداد استان و با همکاری صدا و سیما، اداره کل آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین، مساجد و اصناف برگزار می‌شود.

گفتنی است، امسال بیست و سومین سال برگزاری جشن نیکوکاری بوده و شعار آن همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز