خبرگزاری کار ایران

به منظور حضور در جلسه کمیته ورزشکاران WTF؛

یوسف کرمی عازم کره‌جنوبی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۰۲۸

با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو، یوسف کرمی برای حضور در دومین جلسه کمیته ورزشکاران WTF امشب (چهارشنبه) راهی «موجو» می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین جلسه کمیته ورزشکاران WTF همزمان با بیست و سومین دورزه مسابقات قهرمانی جهان، روز چهارشنبه (7 تیرماه) در سالن «تکواندو وان» موجو برگزار می‌شود که یوسف کرمی کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو به منظور حضور در این جلسه، امشب (چهارشنبه) به کره‌جنوبی می‌رود.

یوسف کرمی دارای مدرک تحصیلی دکتری جامعه شناسی ورزش و یکی از پر افتخار ترین تکواندو اران قاره کهن آسیا می‌باشد که در کارنامه وی در مدت بیش از یک دهه حضور در تیم های ملی، مدال های رنگارنگ المپیک، قهرمانی جهان، جام جهانی، قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی و تورنمنت بین‌المللی به چشم می‌خورد.

در این جلسه دو نفر از اعضای کمیته ورزشکاران (یک مرد و یک زن) به عنوان رییس جلسه انتخاب خواهند شد.

گفتنی است؛ نخستین جلسه کمیته ورزشکاران WTF آذرماه سال گذشته با حضور رییس و دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو در "باکو" آذربایجان برگزار شد که در این جلسه ورزشکاران درباره تقویم مسابقات، برگزاری مسابقات، قوانین و امنیت ورزشکاران به بحث و گفتگو پرداختند و نظرات و پیشهادات خود را برای ارتقا هر یک از این حوزه‌ها اعلام کردند.                            

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز