خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

ناجا ۱۴ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۹۸۷

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: نیروی انتظامی حدود 14 هزار شهید تقدیم انقلاب، اسلام و مردم کرده و بیش از 20 هزار جانباز و دو هزار آزاده در این نیرو وجود دارد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در مراسم تجلیل و تکریم 120 خانواده شهید ناجا، افزود: پلیس با اقدامات صورت گرفته تلاش کرد تا آنجا که امکان دارد از امکانات، فناوری و تجهیزات به جای نیروی انسانی بهره ببرد که با توجه به آموزش های صورت گرفته و نیز تجهیزات به کارگیری شده شهدای ناجا کاهش یافته است.

فرمانده ناجا با بیان این که جمعیت ایثارگران ناجا یک جمعیت قابل توجه است، گفت: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس، در عرصه جهاد و شهادت و مبارزه با گروهک های ضد انقلاب، اشرار و قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت،حضور چشمگیری داشته و شهدای گرانقدری را تقدیم کرده است؛ هیچ سازمانی به اندازه ناجا با تمام وجود و امکانات و نیز بالاترین سرمایه خود که همانا نیروی انسانی است برای ایجاد و تامین امنیت کشور تلاش نمی کند.

فرمانده ناجا به شهادت و مجروحیت ماموران پلیس در مبارزه با اشرار، اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: البته، به نسبت سال های گذشته با اقدامات صورت گرفته تلاش کردیم تا آنجا که امکان دارد از امکانات، فناوری و تجهیزات به جای نیروی انسانی بهره ببریم که با توجه به آموزش های صورت گرفته و نیز تجهیزات به کارگیری شده، شهدای ناجا کاهش یافته است.

اشتری ادامه داد: گستردگی جغرافیایی، تنوع ماموریت و نیز جسارت قانون گریزان موجب شده که هر روز با آنان درگیری داشته باشیم که نتیجه و ثمره آن امنیت مطلوب در کشور است که وضعیت خوبی داریم.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: شهدای ناجا ، شهدایی هستند که مستقیما در راه نظم و امنیت به شهادت رسیدند؛ همه شهدا از مقام بالایی برخوردارند و هر کس مجاهد فی سبیل الله شد اجر و پاداش معنوی بزرگی دارد.

اشتری ادامه داد: فقدان و نبود این عزیزان برای خانواده و همسرانشان و نیز به سازمان ناجا خدشه وارد می کند زیرا بهترین سرمایه خود را از دست دادند.

سردار اشتری خطاب به خانواده معزز شهدای ناجا گفت: بدانید همسران شما و همکاران بنده کار بسیار بزرگی انجام دادند ، حرکت شهدای ناجا یک ایثارگری است که باید با تمام وجود به آن افتخار کنیم؛ باید راه و اهداف شهدا را نه از لحاظ فیزیکی بلکه از لحاظ اعتقادی ادامه دهیم، امیدواریم شرمنده خانواده شهدا نباشیم و وظایف خود را در قبال این شهیدان بزرگ و گرانقدر انجام دهیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه خانواده معزز شهدا ، راه عزیزان خود را ادامه داده و در این راه سربلند بیرون آمدند، گفت: نیروی انتظامی وظیفه خود می داند که در خدمت خانواده معظم شهدا بوده و با تمام توان به آنها خدمت کند؛این نیرو همیشه برای رسیدگی به امور خانواده شهدا و جانبازان اهتمام داشته و طی چند سال اخیر گام های خوبی در این راستا برداشته شده به گونه ای که در جلسه ای مقرر شد به صورت کارشناسانه و تخصصی تر به این موضوع ورود پیدا کرده تا بتوانیم برخی از مشکلات و نیازهای این عزیزان را مرتفع کنیم.

سردار اشتری خطاب به خانواده شهدای ناجا گفت: از شما یادگاران شهدای عزیز می خواهم که نقطه نظرات، انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای خود را به ما ارائه دهید، معاونت نیروی انسانی و مرکز ایثارگران ناجا این آمادگی را دارد تا نظرات شما را اجرایی و عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: برای اولین بار تعدادی از خانواده معظم شهدای ناجا در کنار سایر خانواده شهدای دیگر به محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شدند و معظم له در خصوص عزت شهدای راه امنیت و جایگاه شهدای مرزبانی بیاناتی فرمودند؛ امیدواریم برنامه های دیدار خانواده شهدای ناجا با حضرت آقا ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به وجود مراکز تفریحی ناجا گفت: برنامه هایی برای استفاده خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی از این مراکز تفریحی در دستور کار است و دنبال می شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه همکارانم در تمام ایام سال برای آرامش و آسایش مردم تلاش می کنند به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در بحث تأمین امنیت انتخابات وظیفه خود را به نحو احسن انجام داد .

سردار اشتری با اشاره به شب های قدر گفت: بعد از حادثه 17 خرداد یک نگرانی وجود داشت که شاید در مراسم شب ها ی قدر اتفاقاتی رخ دهد اما به لطف الهی، نیروی انتظامی در تأمین امنیت و نظم مراسم نقش بسزایی داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز