خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرآذربایجان شرقی:

گسترش اعتیاد در بین زنان توطئه جدید دشمن است

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۶۹

تولید و عرضه مواد مخدر جدید در قالب بسته‌های شیک و جذاب تحت عنوان دارو رواج یافته و این امر سلامت بانوان را بشدت تهدید می‌کند.

ایلنا- تبریز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرآذربایجان شرقی نسبت به گسترش اعتیاد در بین زنان هشدار و آن را توطئه جدید دشمن دانست.
به گزارش ایلنا حمید علی باغبان گفت: دشمن در بعد جدید جنگ نرم ترویج مواد مخدر در بین زنان را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه تولید و عرضه مواد مخدر جدید در قالب بسته‌های شیک و جذاب تحت عنوان دارو رواج یافته و این امر سلامت بانوان را بشدت تهدید می‌کند، تاکید کرد: بانوان هوشیار باشند مصرف این دارو‌ها اعتیاد آور بوده و عوارض سوء خطرناکی بدنبال آورده سلامت جسمی و روحی آنان را به خطر می‌اندازد.
وی گفت: سودجویان این مواد را با استفاه از عناوین مانند قرص‌های لاغر کننده، ضد افسردگی و زیبایی عرضه می‌کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از بانوان خواست از خرید هر گونه دارو که بصورت غیر مجاز و خارج از شبکه توزیع رسمی دارویی کشور عرضه می‌شود خودداری کنند و در صورت برخورد با توزیع کنندگان این اقلام مراتب را از طریق سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس گزارش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز