خبرگزاری کار ایران

بعد از فرافکنی مسوولان:

تَکرار می‌کنم؛ خداحافظ پرسپولیس (فایل صوتی)

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۴۳۰

هافبک پرسپولیس بار دیگر اعلام کرد به دنبال ادامه فوتبال خود در خارج از لیگ برتر ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سروش رفیعی که با فرافکنی مسوولان پرسپولیس بعد از ناکامی آنها در جذب داریوش شجاعیان در خصوص بازگرداندن به پرسپولیس همراه شده بود، نسبت به این مساله واکنش نشان داد.

مسوولان پرسپولیس که همزمان با استقلال به دنبال داریوش شجاعیان بودند، بعد از ناکامی در جلب رضایت این بازیکن و دریافت رضایتنامه‌اش که راهی استقلال شد، با فرافکنی عجیبی امروز اخبار رسانه‌ها را به خود اختصاص دادند و اعلام کردند در مذاکرات مجدد خود با سروش رفیعی رضایت اولیه او را برای تمدید قرارداد با این تیم دریافت کرده اند.

با این حال سروش رفیعی که صبح روز گذشته به تهران بازگشته بود، دقایقی پیش در گفتگویی لایو از صفحه اینستاگرام خود به طور مستقیم با هوادارانش به صحبت پرداخت و اعلام کرد با توجه به شرایطی که داراست ترجیح می دهد به فوتبال خود خارج از لیگ برتر ادامه دهد.

این اتفاق از سوی مسوولان پرسپولیس در حالی رقم خورده بود که شماره هفت محبوب هواداران پرسپولیس پیش از این نیز اعلام کرده بود به دنبال جدایی از این تیم است و صحبت های امروز ترکاشوند او را وادار کرد خداحافظی‌اش را بار دیگر تَکرار کند.

فایل صوتی تصمیم نهایی سروش رفیعی را در ادامه می‌توانید بدون واسطه و فرافکنی مسوولان پرسپولیس گوش دهید.
سروش در این فایل صوتی گفته: اصل حرف من این بود که دوست نداشتم با احساسات و فکر و ذهن شما بازی شود. در این چند روز این اتفاق رخ داده. انتظار هم نداشتم چنین اتفاقی رخ دهد چون سعی کرده خیلی حرفه‌ای و با احترام قبل از همه آقای برانکو را در جریان جدایی ام قرار دهم. باشگاه را هم در جریان گذاشتم. خیلی صمیمانه این اتفاق رخ داد و بعد از تصمیم نهایی ام در اینستاگرام پست گذاشتم تا از هواداران نیز تشکر کنم. نمی گویم خداحافظ چون که همیشه خودم را جزیی از خانواده پرسپولیس می دانم. این سعادت را داشتم که هر چند کوتاه در جمع خانواده پرسپولیس باشم. خاطرات شیرینی هم دارم. جز مهربانی و لطف از شما هواداران، پیشکسوتان، مربیان، هم تیمی هایم ندیدم. مطمئنم خیلی زود برمی گردم و سعی می کنم جبران می کنم این زمان نبودنم. در همه حالت پرسپولیسی ام و برای تیمم آرزوی سربلندی می کنم در هر شرایط و مقطعی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز