خبرگزاری کار ایران

ناداوری دلیل کسب مدال نقره است

محمد رهبری: از نایب قهرمانی راضی نیستم

کد خبر : ۵۰۲۳۸۵

شمشیرباز تیم ملی کشورمان ناداوری را عامل اصلی شکست در دیدار نهایی می داند.

به گزارش سایت خبری شمشیربازی، رقابت های قهرمانی آسیا به مدت یک هفته به میزبانی هنگ کنگ برگزار شد و کاروان شمشیربازی ایران در هر سه اسلحه عازم این مسابقات شده بود که در مجموع توانست دو نشان نقره و یک برنز کسب کرد. محمد رهبری به عنوان تنها شمشیرباز راه یافته به مرحله نهایی موفق شد با شکست حریفان مقتدر خود به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یابد. وی  در خصوص حریفان خود گفت: از همان ابتدا، در دور گروهی و حذفی به حریفان سرسختی برخورد کردم و در جدول ۳۲ نفره به مصاف بازیکن روسیه که به تازگی به تیم ملی قزاقستان اضافه شده بود و در رقابت های المپیک هم حضور داشت برخورد کردم و خوشبختانه توانستم به پیروزی برسم و به جمع ۱۶ نفر برتر راه یابم.

رهبری در ادامه بیان کرد: در جدول ۱۶ نفر مقابل “کیم” شمشیرباز قدرتمند و قهرمان جهان و المپیک قرار گرفتم و با نتیجه فوق العاده ۱۵ بر ۷ این حریف قدرتمند را شکست دادم و به جمع هشت نفر برتر راه پیدا کردم.

نایب قهرمان آسیا با اشاره به تقابل در مقابل بازیکن کشور میزبان بیان داشت: در مرحله یک هشتم به جدال با بازیکن هنگ کنگ قرار گرفتم که تمام سعی خود را انجام دادم تا از لحاظ میزبانی و داوری سوء استفاده کند ولی اجازه این کار را ندادم و بازی را با نتیجه ۱۵ بر ۷ به پایان رساندم و به جمع چهار نفر برتر راه پیدا کردم.

وی در خصوص رویارویی با قهرمان جوانان جهان عنوان کرد: در جدول چهار نفر برتر و نهایی به مصاف کیم جونهو حریفی از کره جنوبی قرار گرفتم که قهرمان جوانان جهان و عضو تیم ملی بزرگسالان این کشور است و چندین مدال جهانی را در کارنامه خود دارد را توانستم با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۳ شکست بدهم و به فینال راه یابم.

محمد رهبری ناداوری را عامل اصلی باخت خود در مرجله نهایی دانست و افزود:  در بازی فینال به حریف کره ای دیگری به نام گو بونگیل قهرمان المپیک لندن برخورد کردم که با وجود این که خوب بازی  کردم اما متاسفانه اشتباه داوری باعث شد که بازی از دستم در برورد و نتونستم دوباره تمرکز خودم را جمع کنم و ۱۵ بر ۸ مغلوب این بازیکن شدم.

ملی پوش اسلحه سابر در خصوص سطح بازی ها و کسب مدال در رقابت قهرمانی آسیا گفت: واقعا در این رقابت ها مدال به دست آوردن خیلی سخت بود و خیلی سختی ها برای رسیدن به این جایگاه را متحمل شدیم و این مدال توانست تنها کمی خوشحالمان کند و به شخصه از کسب مدال نقره راضی نیستم و باید این مدال تبدیل به طلا بشود و تمام تلاشم را انجام می دهم تا بتوانم در میادین بزرگ جهانی مدال کسب کنم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز