خبرگزاری کار ایران

مدیر زندان مرکزی اهواز اعلام کرد:

بهره‌مندی ۳۲۲ زندانی در زندان مرکزی اهواز از بخشنامه رئیس قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۳۳۹

جلسه شورای طبقه بندی زندان مرکزی اهواز با محوریت اجرای بخشنامه ریاست معزز قوه قضائیه در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان و با هدف کاهش هدفمند جمعیت کیفری با حضور کیانی‌راد قاضی ناظر بر زندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با توجه به اهمیت بالای بخشنامه صادره ، با بسیج پرسنل واحدهای مرتبط پروسه شناسائی زندانیان واجدشرایط به قید فوریت آغاز شد و روند رسیدگی به ۳۵۰ پرونده قضائی در دو روز با حضور قاضی کیانی راد و سایر اعضای شورای طبقه بندی انجام شد .

کیانی راد قاضی ناظر بر زندان ، موسوی دادستان شهرستان باوی و  کریمی مدیر زندان مرکزی اهواز در میان زندانیان بهره مند از مرخصی حاضر شده و ضمن اقامه نماز ظهر و عصر با تشریح اهداف بخشنامه مرخصی که بهره مندی معنوی بهتر زندانیان از این فرصت و نیز آثار مثبت و سازنده روحی و عاطفی حضور زندانیان در کنار خانواده است پرداخت و همچنین به شرایط اعطای امتیازات قانونی به زندانیان نیز اشاره داشت.

در جلسه شورای طبقه بندی زندان مرکزی اهواز پس از بررسی ۳۵۰ پرونده قضائی زندانیان با مرخصی منجر به آزادی ۸۰ نفر ، عفو موردی ۶ نفر و مرخصی ۲۴۲ نفر موافقت بعمل آمد .

در همین راستا جلسات دیگری نیز در روزهای آینده برگزار خواهد شد تا زندانیان واجدشرایط دیگری نیز از این امتیاز ویژه بهره مند گردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز