خبرگزاری کار ایران

پس از یک فصل قابل قبول؛

پیکان فرسوده در نقل و انتقالات/ تاراج ستاره ها و جای خالی یک مربی

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۳۱۵

پیکان در فصل نقل و انتقالات نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشته است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پیکان تهران در لیگ شانزدهم نمایش بسیار خوبی داشت و پس ازچند دوره حضور آسانسوری در لیگ برتر و لیگ یک نه تنها در لیگ ماند بلکه به رتبه قابل اعتنای ششم دست پیدا کرد و تنها دو امتیاز تا رتبه چهارم فاصله داشت.

با این حال انتظار می رفت این تیم که وضعیت مالی خوبی و پشتوانه قابل تکیه گاهی هم دارد بتواند در لیگ هفدهم خود را بیش از پیش تقویت کند و به سمت گرفتن سهمیه برود اما آنها اصلا عملکرد خوبی نداشته اند.

سه ستاره کلیدی این تیم در خط دفاع، هافبک و حمله به راحتی هر چه تمام تر جذب تیمهای مدعی شدند. سیاوش یزدانی به سپاهان رفت، گادوین منشا و سیامک نعمتی هم راهی پرسپولیس شدند. با این حال انتظار می رفت در صورت جدایی این سه بازیکن نفرات اسم و رسم داری جذب شوند اما حجت حق وردی، سعید صادقی و مهدی مومنی تاکنون خریداری شده اند. سه خرید متوسط که به هیچ وجه نمی توانند جای سه ستاره از دست رفته را پر کنند.

این پایان مشکلات تیم پرمشکل پیکان در فصل نقل و انتقالات نبود. فرهاد پورغلامی تیم را ترک کرد و مجتبی حسینی جای او را گرفت. اما چند روز بعد در اقدامی عجیب حسینی شروع نکرده همکاری اش با پیکان را تمام کرد. مشخص نیست پیشنهاد دندان گیری به حسینی رسیده یا نتوانسته خودش را در تیم آقا معلم جای دهد.

حالا باید دید چه کسی جایگزین حسینی می شود. اسمهایی مانند مجید صالح در حوالی پیکان به گوش می رسد. صالح و تفکراتش بسیار به جلالی نزدیک است و این هم یک فاکتور مثبت است هم یک فاکتور منفی.

شما سرنوشت پیکان لیگ هفدهم را با این شرایط چطور می بینید؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز