خبرگزاری کار ایران

فناوری‌هایی که با EMUI 5.1 ممکن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۲۹۹

گوشی‌های هوشمند به جزو مهمی از زندگی کاربران تبدیل شده است، اما این دستگاه‌ها با مشکلاتی از جمله اختلال در عملکرد و نیز کمبود فضای ذخیره‌سازی روبه‌رو هستند که هواوی برای مقابله با این مشکلات سه هزار مهندس را برای سفارشی سازی اندروید و همکاری با گوگل به خدمت گرفته و رابط کاربری EMUI 5.1 را توسعه داده که از یادگیری ماشین برخوردار است و با پردازنده کایرین 960 برای تعامل با سخت افزار و نرم‌افزار همگام سازی شده است.

در نتیجه درگیر شدن حافظه پس از یک زمان طولانی، دستگاه دچار مشکل اختلالات عملکردی نمی‌شود. اما رابط کاربری EMUI 5.1 هواوی این مشکل را با فناوری‌ منحصربه‌فرد خود حل کرده است.

HUAWEI EMUI رابط کاربری AI را به منظور پشتیبانی از ادراک هوشمند از طریق یادگیری ماشین معرفی کرده است.

با مطالعه رفتار کاربران، میت ۹ عادت کاربران را در طول زمان بهتر درک می‌کند و سپس توانایی پیش‌بینی رفتار دقیق کاربران را دارد. در واقع این گوشی رفتار کاربران را تا ۸۵ درصد پیش‌بینی می‌کند.

رابط کاربری EMUI 5.1 از قابلیت هوشمند دیگری استفاده می‌کند که رابطه مستقیمی با الگوریتم یادگیری ماشینی دارد. وظیفه این قابلیت، تخمین زدن اپلیکیشن‌های مورد استفاده کاربر و همچنین مدیریت حافظه رم است. علاوه بر این امکانات، زمان پاسخگویی به فرامین لمسی نیز بهبود یافته است تا تجربه کاربری روان‌تری در اختیار کاربران قرار گیرد.

رابط کاربری EMUI 5.1 به دستگاه اجازه می‌دهد تا زمان اجرای اپلیکیشن‌ها به مقدار زیادی کاهش یابد. این امکانات باعث می‌شود تا اپلیکیشن‌ها بسیار سریع‌تر اجرا شوند. در نتیجه عملکرد تلفن‌‌ها در مدت زمان طولانی دچار اختلاف نخواهد شد.

EMUI 5.1 قابلیت مدیریت و بازیابی حافظه، فشرده سازی و یکپارچه‌سازی حافظه را دارد.

یکپارچه سازی حافظه

این سیستم توانایی تشخیص اپلیکیشن‌ها و نیز مدیریت فضای حافظه مورد نیاز و بهبود و بهره ‌وری حافظه را بر عهده دارد.

فشرده سازی حافظه تا ۵۰ درصد

EMUI 5.1 از یک الگوریتم فشرده سازی سطح بالا استفاده می‌کند. بر اساس فناوری‌های هوش مصنوعی، یک الگوریتم هوشمند، اپلیکیشن‌‌ها و فایل‌ها را بر اساس رفتار کاربران فشرده می‌کند. همچنین این رابط کاربری قادر است سرعت حافظه را تا ۲۰ درصد افزایش دهد.

عکاسی، به اشتراک گذاری تصاویر و بازی بخشی از کاربردهای گوشی‌ هوشمندتان در طول روز است. این رابط کاربری قادر است همه این پردازش‌ها را با پردازنده کایرین 960 و فناوری موتور گرافیکی Vulkan یکپارچه سازی کند. همه این قابلیت‌ها مبتنی بر آندروید 7.0 است و با یکپارچه‌سازی GPU و افزایش کارایی پردازنده گرافیکی راندمان حافظه تا ۱۸۰ درصد افزایش می‌یابد و حتی سرعت پردازش تصویر تا ۴۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

همچنین “Ultra Response” نیز به لطف یک درایور جدید به کاربر اجازه می‌دهد تا سریع‌تر از گذشته بازخورد لمس صفحه را دریافت کند. در واقع نمایشگر گوشی تاخیر زمانی پایین‌تری در هنگام لمس خواهد داشت. به طور کلی، نمایشگر گوشی شما از سرعت بالایی برخوردار خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز