خبرگزاری کار ایران

فرصت‎های سرمایه‎گذاری شرکت ملی نفت ایران در کنگره جهانی نفت معرفی می‎شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۱۷۵

سرپرست پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران از برنامه‎ریزی برای معرفی فرصت‎های سرمایه‎گذاری این شرکت در بیست و دومین کنگره جهانی نفت خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم طالقانی گفت: حوزه تمرکز شرکت ملی نفت ایران در این کنگره، ارائه فرصت‎های سرمایه‎گذاری، معرفی بلوک‎های اکتشافی و مبحث تجهیزات است.

وی افزود: شرکت ملی نفت ایران در این دوره از کنگره جهانی نفت نیز مانند ادوار گذشته، در سه بخش کنگره، نمایشگاه و کمیته جوانان صنعت نفت فعالیت می‎کند.

سرپرست هیئت نمایندگی شرکت ملی نفت ایران در بیست و دومین کنگره جهانی نفت، مساحت غرفه شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی گاز ایران را به طور مشترک 280 متر مربع عنوان کرد و گفت: در این دوره در بخش پوستر، 23 مقاله از ایران پذیرفته شده است.

به گفته وی، کارشناسان ایرانی با حضور در جلسات عمومی کنگره که وزیران و مدیران ارشد کشورهای عضو و غیرعضو شورای جهانی نفت و مدیران شرکت‎های نفتی دنیا سخنرانی می‎کنند، از آینده انرژی، سیاست‎ها و برنامه‎های آینده شرکت‎های نفتی بزرگ دنیا و مسیر پیش روی تجارت نفت آگاه می‎شوند.

بیست و دومین کنگره جهانی نفت، 18 تا 22 تیرماه امسال در مرکز همایش‎های بین‎المللی استانبول برگزار می‎شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز