خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد "آبنبات چوبی" پرسپولیس برای جذب بازیکن

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۱۶۳

بعد از اینکه مدیران گسترش فولاد مدعی شدند پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای جذب داریوش شجاعیان به اندازه آب نبات چوبی بوده، مدیر نقل و انتقالات پرسپولیس نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جنگ بر سر جذب مهره‌های شاخص در نقل و انتقالات فصل هفدهم جذابیت های جالبی را به خود اختصاص داده است.

بعد از اینکه مدیران گسترش فولاد با استقلال برای انتقال داریوش شجاعیان به توافق نهایی دست یافتند، هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه تبریزی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس برای جذب این بازیکن اعلام کرد آنها نیز درخواست جذب این بازیکن را داشتند اما پیشنهاد آنها در حد خرید آبنبات چوبی بوده است!

این اظهارنظر واکنش باشگاه پرسپولیس را در پی داشته تا مدیر نقل و انتقالات این باشگاه ضمن افشای مبلغ دقیق خرید داریوش شجاعیان از سوی استقلال اینطور توضیح بدهد: بله درست است، ما برای جذب این بازیکن و دریافت رضایتنامه مبلغ 300 میلیون پیشنهاد داده بودیم و این مبلغ نسبت به یک میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیونی که استقلال داده در حد آبنبات چوبی است!

با این شرایط استقلال بزرگترین خرید نقل و انتقالاتی خود را با پرداخت مبلغی حدود 3 میلیارد و اندی برای جذب داریوش شجاعیان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز