خبرگزاری کار ایران

صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:

حمله موشکی سپاه در خشکاندن ریشه تروریسم موثر بود

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۱۵۴

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام بجای سپاه در راستای اثبات اقتدار و امنیت ایران و خشکاندن ریشه تروریسم، نسبت به افزایش هماهنگی منطقه‌ای برای مبارزه با ترویسم درپی این حمله موشکی ابزار امیدواری کرد.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌های داعش در منطقه دیرالزور سوریه، گفت: حمله موشکی شب گذشته واکنش بجایی علیه تروریست‌های از جانب سپاه پاسداران بود.

اقدام بجای سپاه در راستای اثبات اقتدار و امنیت ایران

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید اقتدار و امنیت ایران که همیشه در منطقه مثال‌زدنی بوده، باید در عمل به منصه ظهور می‌رسید و به نظر می‌رسد اقدام بجای سپاه در این راستا بوده است.

افزایش هماهنگی منطقه‌ای برای مبارزه با ترویسم درپی حمله موشکی سپاه

او با ابراز امیدواری نسبت به پایان یافتن اقدامات تروریستی در منطقه خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله اقدام اخیر سپاه به تضعیف ریشه‌های تروریسم بیانجامد و درادامه نیز منجر به افزایش هماهنگی و همکاری بیشتر با سایر دولت‌های منطقه‌ای برای حل ریشه‌ای معضل ترویسم در منطقه شود.

تضعیف داعش در پی پیش‌روی در موصل

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس دهم با اشاره به خبرهای خوش درباره تنگ‌تر شدن حلقه محاصره موصل گفت: خوشبختانه اخبار خوبی از موصل مخابره می‌شود که بر اساس آن، حلقه محاصره در موصل تنگ‌تر شده و درصورتی که ارتش عراق بتواند در مواضع ترویست‌ها پیشروی کند، طبعاً منجر به تضعیف تروریست‌های داعش خواهد شد.

حمله موشکی سپاه در خشکاندن ریشه تروریسم موثر بود

صادقی با تاکید بر این‌که حمله موشکی سپاه به‌عنوان واکنشی به حملات ترویستی اخیر در مجلس و حرم امام (ره) عنوان شد، گفت: به نظر می‌رسد این اقدام سپاه، واکنشی به‌موقع و بجا بود و بسیار شایسته تقدیر خواهد بود و در خشکاندن ریشه‌های تروریسم موثر خواهد بود؛ هرچند ترویسم صرفاً ابعاد نظامی نداشته و لازم است به دیگر ابعاد این معضل نیز توجه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز