خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران در مجتمع نی شکر هفت تپه ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۱۰۰

اعتراض کارگران شاغل وبازنشسته مجتمع «نی شکر هفت تپه» در انتقاد به بی توجه ای مدیران این واحد به پرداخت مطالبات معوقه ادامه دارد.

شماری از کارگران مجتمع نیشکر هفت‌تپه در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: برای چندمین بار در ماه جاری، حدود۲۰۰ نفر از همکاران شاغل و بازنشسته آنها صبح امروز، دوشنبه/۲۹خرداد ماه مقابل ساختمان اداری این مجتمع تجمع کردند.

کارگران رسمی وروز مزدی شاغل بخش صنعت مجتمع که در اجتماع حضور دارند، می‌گویند که بابت دستمزد بهمن واسفند سال ۹۴ و دوماه مزد معوقه سال جاری به همراه پاداش وبهربرداری  سال‌های ۹۴ و ۹۵ طلبکارند.

دلیل دیگر اعتراض کارگران  این واحد تولیدی، مربوط  به پرداخت نشدن حق بیمه از جانب کارفرما به سازمان تامین اجتماعی است که مشکلات زیادی برای کارگران ایجاد کرده است.

 همچنین کارگران بازنشسته نیز خواستار پرداخت سهم ۴ درصدی بازنشستگی خود در مشاغل سخت زیان آور به تامین اجتماعی هستند و در عین حال بابت پاداش بهره برداری سالهای ۹۴ و ۹۵ را از کارفرما طلبکارند.

به نقل از کارگران مجتمع نی شکر هفت تپه گفته می‌شود تا این لحظه از جانب مدیریت بخش خصوصی مجتمع ومسئولان شهرستانی واستانی پاسخ مشخصی به خواسته‌های آنان  داده نشده است که در نتیجه آن اعتراض صنفی  کارگران استمرار پیدا کرده است.

کارگران معترض، بخش دیگری  از مشکلات  مجتمع نی شکر هفت تپه  را ناشی از مشکلات مدیریتی می‌دانند. به ادعای آنان، بخش خصوصی این واحد  تولیدی که از بهمن ماه سال ۹۴  مدیریت این مجتمع را بر عهده گرفته توان نگهداری مجتمع و پرداخت مطالبات حقوقی کارگران را ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز