خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

چرا در پرداخت مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تعلل می‌شود/دست‌هایی در کار است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۷۵۵

حسن صادقی می‌گوید: عدم واریزی مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی این پرسش را ایجاد کرده که چرا این سازمان همواره در این موضوع که معیشت ۳ میلیون نفر به آن گره خورده است از خود تعلل نشان می‌دهد؟

«حسن صادقی» رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: عدم واریزی مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی این پرسش را ایجاد کرده است که چرا این سازمان همواره در این موضوع  که معیشت ۳ میلیون نفر به آن گره خورده است از خود تعلل نشان می‌دهد؟

وی با بیان اینکه این استدلال که کمبود منابع موجب عدم واریز، مطالبات فرودین ماه شده، غیروارد و مبین نبودن یک نگاه غیرتخصصی در حوزه مطالبات بازنشستگان است، افزود: سازمان تامین اجتماعی در ردیف بودجه سالانه‌اش موضوع افزایش حقوق و درصد این افزایش را با مقدار تلورانس می‌بیند و سپس بودجه را تنظیم می‌کند حال چگونه است که علیرغم پیش‌بینی بودجه بگوییم کسری منابع داریم.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با تاکید بر اینکه ۳ میلیون بازنشسته سازمان تامین اجتماعی، به قول مدیریت این سازمان اعتماد کرده‌اند، تصریح کرد: در چند ماه پایانی کار هیأت مدیره فعلی به هیچ وجه نباید شاهد بدقولی در این رابطه باشیم.

وی افزود: گرچه باز نگاه مدیریتی سازمان همان نگاه شروع به کار است اما ظاهراً دست‌هایی در تلاش است تا بدقولی و بدعهدی را نسبت به تعهدات سازمان در قبال بازنشستگان عملیاتی کند تا این نگاه را تغییر دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز