خبرگزاری کار ایران

یک مقام آگاه در گفت‌وگو با ایلنا:

سپرده گذاران ثامن نگران نباشند/ ثامن در حال پیوستن به موسسات مجاز است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۷۱۲

موسسه ثامن که اخیرا بر اثر شایعات، با هجوم سپرده گذاران برای دریافت پول های خود مواجه شده است، در مسیر اخذ مجوز می باشد و پس از طی مراحل قانونی مجاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا؛ چند روزی است که سپرده گذاران مؤسسه اعتباری ثامن خواستار باز پس‌گیری سپرده‌های خود هستند و مقابل شعب این مؤسسه تجمع می کنند که تمام این تجمعات ناشی از بروز شایعات و خبرهای نادرست و غلط است.

صبح امروز نیز بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار ایلنا بیش از دویست نفر از سپرده گذاران مؤسسه ثامن‌الائمه مقابل شعبه جهان کودک این مؤسسه تجمع کردند و خواستار باز پس گیری سپرده هایشان شدند.

 در‌ این مدت اخباری از احتمال ادغام تعاونی ثامن با مؤسسه مالی اعتباری کوثر به گوش می‌رسد و روابط عمومی مؤسسه اعتباری ثامن از سپرده گذاران خود خواسته تا در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام با این مؤسسه تماس بگیرند.

بر این اساس روابط عمومی این مؤسسه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا در خصوص مشکلات به وجود آمده برای مؤسسه ثامن گفت: تمامی اخبار بر روی سایت مؤسسه ثامن موجود است و در حال حاضر مراحل اخذ مجوز را طی میکنیم.

اما یک مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: احتمالا موضوع مؤسسه اعتباری ثامن در جلسه بعدی شورای پول و اعتبار مطرح خواهد شد و جای نگرانی برای سپرده گذاران وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز