خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:

تمرکز بر صنایع کوچک تداوم رشد صنعت است

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۰۳۶

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : تداوم رشد صنعتی نیازمند توجه هرچه بیشتر به صنایع کوچک و متوسط است.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد علی شهیدی تداوم رشد صنعتی را تمرکز در صنایع کوچک دانست و گفت : در سال 96باید تمرکز بیشتری بر صنایع کوچک و متوسط داشته باشیم ، چرا که تداوم رشد صنعتی نیازمند توجه هرچه بیشتر به صنایع کوچک و متوسط است.

وی در ادامه بیان داشت : حمایت از صنعتگران باید به شکل واقعی و عملی انجام پذیرد ، حمایت از صنعتگر یعنی ایجاد اشتغال و کارآفرینی ، یعنی رشد صنعت و توسعه اقتصادی کشور ، حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زود بازده .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : امروز صنایع کوچک در فرایند توسعه اقتصادی جایگاه ویژه ای دارد و توسعه صنعتی هر منطقه در گرو بکار گیری سرمایه انسانی وفیزیکی آن منطقه و مناطق همجوار آن است .

وی در ادامه به بیان اهمیت و کارایی صنایع کوچک پرداخت و گفت : توسعه اشتغال پایدار و کار آفرینی با هدف پیشرفت جامعه ، افزایش توان تخصصی فنی ، کمک به توسعه بازارهای داخلی برای رشد صادرات ، افزایش تولید ناخالص ملی درحوزه صنایع کوچک از نتایج استقرار و تمرکز واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص نقش شهرک های صنعتی و انجام زیر ساختها و ارائه خدمات بهتر به صاحبین صنایع بیان داشت : نقش شهرک ها و نواحی صنعتی به عنوان کانون‌های تولید ، اشتغالزایی و توسعه صنعت و پویایی اقتصادی در ایجاد و گسترش کسب و کار و سرمایه گذاری بر کسی پوشیده نیست به همین علت به منظور بهینه سازی خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان ، فراهم کردن زیرساخت ها مقوله ای بسیار لازم و ضروری است .

وی در همین راستا بیان داشت : تامین زیرساختهای لازم در شهرک های صنعتی از ملزومات رونق کسب و کار و توسعه تولید در استان می باشد و در حال حاضر روند گسترش امکانات در شهرک های صنعتی استان و ارائه خدمات لازم به فعالان حوزه تولید و کسب و کار در بخش صنعت به سرعت ادامه خواهد داشت .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : فراهم کردن بسترهای مناسب برای کار آفرینی و نوآوری در جذب و هدایت سرمایه‌ها در مسیر توسعه اقتصادی کشور می بایست مورد توجه جدی قرار گیرد و شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان انجام زیرساختها و ارائه خدمات بهینه به واحدهای صنعتی را در اولویت کاری خود قرار داده است که امیدواریم با حمایت بیش از پیش و همه جانبه مسئولین استانی این امر به زودی زود و به شکلی کامل در تمام شهرک ها و نواحی صنعتی استان محقق گردد . 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز