خبرگزاری کار ایران

سید رضا اکرمی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

دلسوزان دو جناح برای برون رفت از شرایط موجود همفكری كنند

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۰۰

فرصت‌های زیادی را در دولت‌های نهم و دهم از دست دادیم/باید کاری کنیم که جذب حداکثری و دفع حداقلی به وجود بیاید و همه کسانی که نظام اسلامی و قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول دارند، زیر یک خیمه جمع شوند و برای حال و آینده کشور کار کنند.

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره امکان ائتلاف اصولگرایان برای حمایت از یك كاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: الان برای بررسی این مسیله زود است و تا زمانی که ثبت نام‌ها صورت نگرفته و مشخص نشده چه کسی می‌آید صحبت در این باره درست نیست و باید صبر کرد.

سید رضا اکرمی در گفتگو با ایلنا، اظهار داشت: چون در ایران حزب قوی وجود ندارد افراد و جریانات وارد کار می‌شوند و برخی از افراد مورد حمایت این جریان‌ها قرار می‌گیرند و برخی به صورت مستقل وارد می‌شوند.

وی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو انتخابات ویژه‌ای خواهد بود چون کشور از نظر سیاست داخلی، مسایل اقتصادی، زیان‌های انباشته و بدهکاری‌ها و هم از نظر مسایل خارجی در یک حالت خاص قرار دارد و درگیری‌های منطقه مثل اوضاع فعلی سوریه شرایط ویژه‌ای را ایجاد کرده است.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: به این دلیل گفته می‌شود برای انتخاب رییس جمهور آینده باید گروهی که با ایشان قرار است هیات دولت را تشکیل دهند و برنامه آینده آن‌ها و اینکه نگاه‌شان به آینده و مسایل و مشکلات کشور چگونه است، مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ما در دولت‌های نهم و دهم فرصت‌های زیادی را از دست دادیم در حالی که طی این ۸ سال ما بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار در آمد نفتی داشتیم که می‌توانستیم برای سرمایه گذاری‌های زیر بنایی و رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال از آن استفاده کنیم.

اکرمی گفت: بنابراین هر کس به صحنه بیاید باید با کیاست و مدیریت و تدبیر بر فرصت‌های از دست رفته و مشکلات ایجاد شده فائق آید و باید با شرح صدر از همه نیروهای علاقه‌مند به نظام و کشور و انقلاب استفاده کند و به بی‌اخلاقی‌ها و بد اخلاقی‌های موجود خاتمه دهد.

وی درخصوص ضروت همفكری دلسوزان دو جناح برای برون رفت از شرایط موجود، افزود: ما صاحب یک کشور و مملکت هستیم که طبق فرمایش رهبر باید کاری کنیم که جذب حداکثری و دفع حداقلی به وجود بیاید و همه کسانی که نظام اسلامی و قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول دارند، زیر یک خیمه جمع شوند و برای حال و آینده کشور کار کنند.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، اظهار داشت: ما در کشور سند چشم انداز ۲۰ ساله را داریم که باید در سال ۱۴۰۴ کشور را به رتبه اول منطقه تبدیل کنیم پس باید فارغ از این گروه بندی‌ها شخصی بر سر کار بیاید که آگاه و مدبر باشد و با ایجاد جاذبه تمام نیروهای پایبند به انقلاب را جمع کند تا بتواند مشکلات را حل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز