خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد استان تهران:

آثار برگزیده جشنواره "آواها و نواهای رضوی" منتشر می‌شود/ مهلت شرکت در جشنواره تا ۲۵ تیر است

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۸۹۷

دومین دوره جشنواره موسیقی "آواها و نواهای رضوی" مرداد امسال در حوزه‌هایی چون آهنگسازی و اجرا برگزار، و آثار برگزیده آن منتشر می‌شود؛ و متقاضیان تا ۲۵ تیر برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند.

به گزارش ایلنا، برزین ضرغامی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی) با اعلام این مطلب گفت: از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره آواها و نواهای رضوی اشاعه و ترویج فرهنگ ناب رضوی، حمایت از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار موسیقایی رضوی ، تولید و نشر آواها و نواها در حوزه فرهنگ رضوی است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ادامه افزود: باتوجه به تأثیرگذاری هنر موسیقی و نقش و جایگاه آن در جامعه کنونی و اقبال عمومی نسبت به این هنر والا، با حمایت و جذب هنرمندان و تولیدات سمعی و بصری با موضوع امام رضا (ع) در دو حوزه آهنگسازی و اجرا می‌توان آثار جدید و ارزشی را در سطح جامعه معرفی و نشر داد و از این طریق به انتقال و گسترش مفاهیم و ارزش‌های اعتقادی و آیینی در میان عموم مردم به ویژه نسل جوان همت گمارد.

وی ادامه داد: با توجه به انتخاب شعار پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)  با عنوان "کرامت انسانی"، دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی نیز در بخش ویژه خود از آثاری که با محوریت "کرامت انسانی" و با الهام از آموزه‌های رضوی تولید شده باشند تقدیر ویژه می‌کند.

رزین ضرغامی ابراز امیدواری  کرد: استان تهران که با تصویب شورای سیاستگذاری و کمیته اجرایی  پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) عهده دار برگزاری دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی شده است امید دارد بتواند با بهره‌مندی از پتانسیل‌ها و  قابلیت‌های مناسب هنری و برخورداری از منابع مفید در سطح ملی گام های ارزنده‌ای در توسعه فرهنگ رضوی بردارد.

وی بر حمایت از هنرمندان و تولید آثار موسیقایی در حوزه رضوی تأکید کرد و گفت: آثار برگزیده این جشنواره به صورت حرفه‌ای ثبت و ضبط می‌شود و انشاالله پس از برگزاری جشنواره برای استفاده عموم ارائه خواهد شد.

  دبیر دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را ۲۵ تیرماه ۹۶ و زمان برگزاری جشنواره را همزمان با دهه کرامت اعلام کرد و از کلیه هنرمندان سراسر کشور دعوت کرد برای شرکت در این جشنواره و اطلاع از جزئیات آن به سایت Tehran.shamstoos.irمراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز