خبرگزاری کار ایران

کی‌روش در مسیر رایکوف و مرحوم دهداری قدم برداشته است

ماجدی: رفتن به جام جهانی دیگر نهایت هدف ما نیست/ باید از دور گروهی صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۸۹۵

پیشکسوت فوتبال کشورمان پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه 2018 گفت: باید به فکر این باشیم که برای اولین بار از دور گروهی جام جهانی به مرحله بعد صعود کنیم.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان و صعود به جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی در بازی روز گذشته نسبت به سایر بازی‌هایش کمی محتاطانه‌‌تر عمل کرد که با توجه به شرایط موجود طبیعی بود. در کل پیروزی خوبی بدست آوردیم و جای تبریک دارد.

وی افزود: بچه‌های ما حضور خوبی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی داشتند و با برنامه جلو رفتند. اینکه تنها تیم بدون گل خورده در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی هستیم یک پوئن و امتیاز ویژه برای تیم ماست که می‌تواند در جام جهانی هم به کمک‌مان بیاید.

پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: صعود به جام جهانی یک افتخار بزرگ است ولی دیگر نباید تنها به این موضوع اکتفا کنیم و باید به فکر این باشیم که بتوانیم برای اولین بار از دور گروهی به مرحله بعد صعود کنیم و با توجه به پتانسیلی که در تیم ملی می‌بینیم توانایی این کار را داریم  و دور از دسترس نیست.

ماجدی در مورد اینکه گفته‌ می‌شود جام جهانی پایان کار کی‌روش در ایران است خاطر نشان کرد: این حرف‌ها در حال حاضر به سود فوتبال ما نیست و نباید به آن پرداخته شود. هر تصمیمی بعد از جام جهانی در مورد کی‌روش گرفته می‌شود باید در زمان خودش بررسی شود. کی‌روش چند سال است در فوتبال ایران بوده و تحول ایجاد کرده است. نقش او در فوتبال ما را می‌توان با رایکوف و مرحوم دهداری مقایسه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز