خبرگزاری کار ایران

توضیح علیرضا بیرانوند در خصوص پرتاب‌های بلند دستش و رکوردزنی تیم‌ملی

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۴۴۵

دروازه بان شماره یک تیم ملی که عملکرد موفقی در جمع شاگردان کارلوس کی روش داشته امیدوار است در ادامه مسابقات نیز موفق شوند دروازه ایران را برابر حریفان حفظ کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک تیم ملی که توانست عملکرد مناسبی برابر مونته نگرو نیز از خود به جا بگذارد، امیدوار است رکورد تیم ملی در عدم دریافت گل در انتخابی جام جهانی حفظ شود. او در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی گفت: بازی دوستانه ای که انجام دادیم کمک زیادی به ما کرد. یکی از اصلی ترین تمرین برای ما دیدار برابر این تیم بود.

وی ادامه داد: این بازی برای ازبکستان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها برای اینکه شانس حضور در جام جهانی را داشته باشند برای برد به آزادی می آیند.

بیرانوند با اعلام آمادگی تیمش برای این دیدار گفت: همه ما از آمادگی و روحیه خوبی برخوردار هستیم و امیدوارم در روز بازی بتوانیم پاسخ خوبی به حمایت کسانی که در آزادی حاضر می شوند بدهیم.

او در واکنش به این سوال که با توجه به آمادگی اش برابر مونته نگرو برای این دیدار چه انگیزه ای دارد گفت: بعد از دیدار برابر لخویا به همراه پرسپولیس، بلافاصله به اردوی تیم ملی اضافه شدم، خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. هر چهار دروازه بان آماده هستیم و هر کدام که سرمربی صلاح بدانند برای این دیدار تلاش خواهند کرد.

بیرانوند در خصوص پرتاب های بلندش در دیدار برابر مونته نگرو که به سوژه رسانه ها تبدیل شد گفت: مسلما صلاحدید کادرفنی است. در آنالیزهایی که از حریفان داریم کادرفنی اعلام میکند که شروع مجدد برابر هر حریف و ... به چه شکل باشد. بعضی اوقات هم خودم تصمیم می گیرم و خدا را شکر تمرینات خوبی داشتم و این پرتاب ها هم یک نعمت الهی است و خدا را شکر می توانم از آن سود ببرم.

وی در خصوص اینکه چقدر به رکورد عدم دریافت گل در انتخابی جام جهانی امیدوار است اینگونه پاسخ داد: رکورد برای بیرانوند نیست و برای تمام تیم ایران است. از کادرفنی و دفاع تا بازیکنان مهاجم در این رکورد سهیم هستند و امیدوارم در بازی های باقیمانده هم ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز