خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌نگاری ایلنا از مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی در مجلس؛

از حضور گسترده اقشار مختلف مردمی در مقابل پارلمان تا عدم اجازه ورود به خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۳۱۶

همزمان با آغاز مراسم تشییع پیکر ۱۶ تن از شهدای حمله تروریستی اخیر تهران گروه‌های مختلف مردم با حضور مقابل ساختمان پارلمان به این شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش ایلنا، از ساعات ابتدایی صبح امروز و همزمان با آغاز مراسم تشییع پیکر ۱۶ تن از شهدای حمله تروریستی اخیر به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) گروه‌های مختلف مردم با حضور مقابل ساختمان پارلمان به این شهدا ادای احترام کرده و در مراسم تشییع پیکرشان حضور یافتند. 

با وجود حضور گسترده اقشار مردم در مقابل ساختمان مجلس، امکان ورود آنها به داخل مجلس میسر نشد. همچنین از ورود خبرنگاران به محل برگزاری مراسم خودداری به عمل آمده و صرفا عکاسان چند رسانه اجازه ورود و عکس‌برداری پیدا کردند. 

همزمان با حضور مردم مقابل ساختمان پارلمان، گروه‌هایی از مردم نیز در خیابان‌های منتهی به ساختمان مجلس شورای اسلامی نیز به منظور ادای احترام به پیکر شهدای این حادثه تروریستی تجمع کردند. 

پس از برگزاری مراسم وداع و ادای احترام مسئولان، پیکرهای شهدای ترور به سمت نمازجمعه تهران تشییع شد. 

گفتنی است است پس از اتمام مراسم نمازجمعه پیکرهای شهدا توسط نمازگزاران تشییع شده و در نهایت برخی از آنها در قطعه شهدای مدافع حرم و برخی دیگر در شهرستان‌های خود خاکسپاری می‌شوند.  
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز