خبرگزاری کار ایران

شفاف‌سازی Marca؛

مانع اصلی انتقال دمبله به بارسلونا/ هدف رئال از استخدام ام‌باپه

کد خبر : ۴۹۸۳۱۵

نشریه‌ی اسپانیایی مارکا در یادداشتی سه بازیکن تاپ فصل نقل و انتقالات تابستانی را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، Marca در یادداشتی از سه بازیکن تاپ نقل و انتقالات این روزهای فوتبال اروپا نام برد و در مورد مشکلاتی که بارسلونا و رئال مادرید برای خرید دو هدف اصلی خود دارند شفاف‌سازی کرد.

یکی از این بازیکنان کیلیان ام‌باپه است که پیشنهاد‌های بالای 120 میلیون یورو داشته و به احتمال گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد شد. با این حال، Marca ادعا کرده که رئال در صورتی ام‌باپه را به خدمت می‌گیرد که گرت بیل این باشگاه را ترک کند. این بازیکن مورد توجه منچستر یونایتد قرار گرفته است.

بازیکن دیگر عثمان دمبله است که سخت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته. بارسلونا به دنبال یک یا دو وینگر است و مذاکراتی با دمبله، داگلاس کوستا و دمبله داشته است. با این حال، مانع اصلی در راه انتقال این بازیکن پول است. بارسلونا در حالی 40 میلیون یورو برای جذب این بازیکن کنار گذاشته که دورتموند خواستار مبلغ 90 میلیون یورو است.

در نهایت، آلوارو موراتا هم در صدر این لیست قرار دارد. او مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته و هدفش قرار گرفتن در ترکیب اصلی اسپانیا در جام جهانی 2018 است و از همین رو به تیمی می‌رود که در آن ثابت باشد. منچستر یونایتد و میلان مشتریان اصلی وی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز