خبرگزاری کار ایران

بیانیه‌ی فدراسیون فوتبال عربستان در مورد رفتار توهین‌آمیز بازیکنان این تیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۲۷۹

فدراسیون فوتبال عربستان با انتشار بیانیه‌ای از فدراسیون فوتبال استرالیا به خاطر رفتار بازیکنان این تیم در جریان یک دقیقه سکوت برای کشته شده‌های لندن عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال عربستان به رفتار توهین‌آمیز بازیکنان این تیم در جریان دیدار برابر استرالیا واکنش نشان داد.

در ابتدای این بازی بازیکنان استرالیا به نشانه‌ی احترام به خانواده‌ی قربانیان حادثه‌ی تروریستی لندن یک دقیقه سکوت کردند. بازیکنان عربستان با آنها همراهی نکرده و این حرکت را تحریم کردند و همین موجب به راه افتادن موج رسانه‌ای شدیدی علیه آنها شد.

همین امر موجب شد فدراسیون فوتبال عربستان به این اقدام واکنش نشان دهد و بیانیه‌ای به این شرح صادر کند:

فدراسیون فوتبال عربستان صعودی عمیقا ناراحتی و عذرخواهی خود را بابت اقدام توهین آمیز برخی از اعضای تیم مان در جریان یک دقیقه سکوت برای کشته شده‌های لندن ابراز می‌کند. بازیکنان هیچ پیش‌زمینه بدی نسبت به کشسته‌شدگان نداشتند و قصد توهین به دوستان، خانواده‌ها و یا کس دیگری را ندارند. فدراسیون فوتبال عربستان هر گونه تروریسم و افراطی‌گری را محکوم می‌کند و همدردی خود را با کشسته شده‌های بریتانیا اعلام می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز