خبرگزاری کار ایران

پارسال 20 درصد تسهیلات بانک ملی ایران، قرض الحسنه بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۷۷۴

مدیرعامل بانک ملی ایران از پرداخت یک میلیون و 677 هزار و 557 فقره تسهیلات در سال 1395 خبر داد که 344 هزار و 288 فقره یا 20 درصد آن، قرض الحسنه بود.

به گزارش ایلنا؛ تارنمای بانک ملی ایران، «محمدرضا حسین زاده» افزود: این تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 25 هزار و 432 میلیارد ریال در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

حسین زاده ادامه داد: پارسال بیشترین شمار تسهیلات پرداخت شده بانک ملی ایران (به تفکیک عقود) به میزان یک میلیون و 53 هزار و 849 فقره در بخش مشارکت مدنی بود که این ردیف از نظر مبلغ نیز با رقم 665 هزار و 185 میلیارد ریال، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

وی افزود: بانک ملی ایران پارسال در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی بیش از 80 هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از 32 هزار میلیارد ریال پرداخت کرد.

به گفته حسین زاده، پارسال در بخش مسکن بیش از 48 هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از 10 هزار میلیارد ریال پرداخت شد.

** بودجه 62 میلیارد ریالی برای مشارکت در طرح های عام المنفعه

هیات مدیره بانک ملی ایران اختصاص بیش از 62 میلیارد ریال بودجه را برای مشارکت در طرح های عام المنفعه تصویب کرد.

بر اساس اعلام این بانک، مشارکت در 30 طرح عام المنفعه مانند آزادسازی زندانیان غیرعمد ستاد دیه کشور، بازسازی شیرخوارگاه، کمک مالی به انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی، اهدای آمبولانس و ساخت مدرسه، درمانگاه و مسجد در مناطق محروم کشور در هیات مدیره بانک به تصویب رسید.

62 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل پنج درصد از 2 درصد بودجه امور فرهنگی و آموزشی مربوط به جوایز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز به این امر اختصاص یافت.

این موضوع پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی به اداره های امور شعب استان های بانک ملی ایران ابلاغ شد.

به تازگی و در روزهای ماه مبارک رمضان، بانک ملی ایران برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد 10 میلیارد ریال کمک کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز