خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن مطرح کرد:

اجرای طرح تهیه شناسنامه برای روستاهای‌فومن به منظور توسعه ظرفیت روستاها

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۷۲۱

فرماندار فومن گفت: اجرای طرح تهیه شناسنامه برای روستاهای فومن به منظور توسعه و شناسایی ظرفیت روستاها است.

به گزارش ایلنا از فومن، حسین اسمعیل‌پور فرماندار فومن در جلسه‌کمیته هماهنگی تهیه شناسنامه جامع روستاهای این شهرستان که در محل فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: امکانات و قابلیت‌های روستاها باید جمع‌بندی شود.

وی با بیان اینکه آمار روستاها باید به‌صورت دقیق جمع‌آوری شود، افزود:بهترین منبع جمع‌آوری اطلاعات در زمینه بهداشت و خدمات بهداشتی روستاها، خانه‌های بهداشت هستند.

فرماندار فومن با بیان اینکه در حوزه جمعیت باید خانه بهداشت محوریت کارها باشد، گفت: به عنوان مثال اگر بحران ریزگرد در شهرستان اتفاق افتاد باید تعداد دقیق بیماران قلبی روستاها را داشته باشیم تا آنها را از بحران نجات دهیم.

اسمعیل‌پور با اشاره به طرح تهیه شناسنامه برای روستاهای فومن به منظور توسعه و شناسایی ظرفیت، تصریح کرد: تهیه نقشه و شناسنامه روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه نقشه‌های روستایی و شناسنامه‌ آنها می‌تواند ابزاری در خدمت توسعه هرچه بیشتر باشد، خاطرنشان کرد: با تهیه شناسنامه برای روستاها، توسعه یافتگی بیشتر خواهد شد و باعث ایجاد اشتغال، درآمد پایدار و جمعیت‌پذیری درنقاط روستایی می‌شود و روند مهاجرت به شهرها را کند می‌کند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز