خبرگزاری کار ایران

خودکشی، پایان دوستی در تلگرام

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۶۶۱

دختر جوان به دلایلی نامعلوم از طبقه سوم خانه پسر مورد علاقه‌اش به پایین سقوط کرد و جان باخت. تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن راز مرگ مرموز او در حالی آغاز شده که پسر جوان مدعی است دختر مورد علاقه‌اش خودکشی کرده است.

ساعت 7 و 11دقیقه صبح دوشنبه ماموران کلانتری 169 مشیریه در تماس با بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان سقوط مرگبار دختری جوان قرار دادند.

با هماهنگی قضایی، جسد دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و پسر 24 ساله که صاحبخانه بود به‌عنوان تنها مظنون در این پرونده بازداشت شد. او دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

پسر جوان به قاضی پرونده گفت: من یک ماه پیش به‌طور اتفاقی با دختری جوان در چت روم آشنا شدم و بعد از دو هفته گفت‌وگویمان در تلگرام ادامه پیدا کرد. او می‌گفت منشی یک شرکت است و در یکی از محله‌های تهران زندگی می‌کند. شنبه او با من قرار گذاشت و بعد از آن که از محل کارش تعطیل شد، وی را به خانه خاله‌اش بردم. خاله‌اش خانه نبود. بعد از آن او همراه من به خانه‌مان آمد. او و خواهرم در یک اتاق خوابیدند. روز بعد با هم بیرون رفتیم و گشتی در شهر زدیم. نیمه‌شب دوشنبه بود که حالش بد شد و او را به درمانگاه بردم. سرم زد، کمی که حالش بهتر شد همراه هم به خانه‌مان بازگشتیم.

مرد جوان ادامه داد: ساعت 5 و 30 دقیقه صبح بود که او به سمت اتاق خواهرم رفت تا بخوابد و من به اتاق دیگری رفتم. ساعاتی بعد سر و صدا شنیدم. بعد به اتاق خواهرم رفتم که دیدم دختر مورد علاقه‌ام نیست. همه جا را جست‌وجو کردم از او خبری نبود. گفتم نکند به پشت‌بام رفته باشد. سراسیمه خود را به پشت‌بام رساندم. دیدم او آنجاست. وقتی مرا دید خود را به پایین انداخت.

با توجه به گفته‌های پسر جوان او به‌طور موقت تا مشخص شدن انگیزه دختر جوان در این سقوط مرگبار آزاد شد. تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در این باره ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز