خبرگزاری کار ایران

پایان باند مخوف 18 ساله‌ها در همدان

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۶۴۶

ماموران کلانتری 16 شهر همدان موفق به شناسایی و انهدام باند 10 نفره سارقان زیر 18 سال شدند.

سرهنگ پژمان قویمی  فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: سارقان از چند وقت پیش اقدام به سرقت موتورسیکلت از نقاط مختلف شهر همدان می‌کردند.

وی اضافه کرد: عوامل کلانتری 16 برای دستگیری سارقان، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار داده که در بررسی‌ها مشخص شد سارقان پس از سرقت، تعدادی از موتورسیکلت‌ها را چند کوچه بالاتر از محل سرقت رها می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین سارقان چند روز با وسیله سرقتی به گشت و گذار و تفریح پرداخته سپس در منطقه‌ای موتورسیکلت را رها می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار کرد: سارقان ابتدا این اقدام را با انگیزه تفریح و سرگرمی انجام می‌دادند ولی در 2 فقره از سرقت‌ها اقدام به فروش وسیله سرقتی می‌کنند.

سرهنگ قویمی اضافه کرد: عوامل کلانتری 16 پس از انجام کارهای تحقیقاتی و اطلاعاتی یکی از سارقان را به همراه موتورسیکلت سرقتی دستگیر کردند.

وی افزود: این سارق در ادامه کارهای تحقیقاتی همدستان خود را نیز معرفی کرده که تمامی آنها با دستور مقام قضایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: در ادامه این عملیات با توجه به اینکه 2 دستگاه موتورسیکلت به یک مالخر فروخته شده بود این فرد نیز شناسایی و دستگیر شد.سرهنگ قویمی اضافه کرد: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد این باند 10 نفره زیر 18 سال سن دارند و تاکنون 10 دستگاه موتورسیکلت سرقت کرده‌اند. نرخ سرقت در همدان در سال 95 نسبت به سال 94 حدود 29 درصد کاهش داشته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز