خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد:‌

مصلی مناسب‌ترین محل در تهران برای برگزاری مراسم قرآنی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۶۲۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از نظر ما مناسب‌ترین جا در سطح شهر تهران برای برگزاری مراسم قرآنی، مصلی امام خمینی(ره) است. چون نسبت محکمی بین مصلی و حوزه قرآنی وجود دارد.

سیدرضا صالحی‌امیری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه «هنگام برگزاری نمایشگاه قرآن در مصلی تهران، نماز جمعه به دانشگاه تهران می‌رود و خیلی‌ها به خاطر مکان نامناسب نماز اذیت می‌شوند. آیا برای تغییر محل برگزاری نمایشگاه قرآن تدابیری اندیشیده می‌شود یا خیر؟» گفت: مصلی مناسب‌ترین محل در تهران برای برگزاری مراسم‌ قرآنی است؛ ضمن اینکه اگر ما بتوانیم با تامین منابع لازم، یک نمایشگاه دائمی برای تمامی مناسبت‌های فرهنگی ازجمله نمایشگاه‌های کتاب و قرآن ایجاد کنیم بسیار ایده‌ال است.

صالحی‌امیری ادامه داد: اما واقعیت این است که الان با محدودیت‌های منابع، این امکان وجود ندارد و باید از ظرفیت‌های عمومی و ملی استفاده کنیم.

او با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن در مصلی تهران، با برنامه‌ریزی قبلی و توافقات انجام می‌شود، ضمن تشکر از مسئولان مصلی امام خمینی (ره) گفت: در مورد نماز جمعه هم این مساله در صلاحیت ستاد نماز جمعه است و من دخالتی در این حوزه نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز