خبرگزاری کار ایران

جذب شجاعیان برای استقلال دو میلیارد خرج برمی‌دارد؟

اعلام رقم مبلغ رضایتنامه شجاعیان به استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۵۹۰

مدیرعامل گسترش فولاد از رسانه‌ای کردن مبلغ درخواستی این باشگاه از استقلال بابت رضایت‌نامه شجاعیان خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از مدت‌ها حرف و حدیث در مورد داریوش شجاعیان و مطرح شدن نام تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و... به عنوان مشتریان این بازیکن، در نهایت باشگاه استقلال با ارسال نامه رسمی به گسترش فولاد، درخواست جذب هافبک این تیم را مطرح کرد.

با این وجود بحث گران بودن این بازیکن از همان ابتدا مطرح بود و به نظر می‌رسد با توجه به اینکه هم مبلغ رضایت‌نامه شجاعیان بالا است و هم دستمزد خود او، جذب این بازیکن برای تیم‌های خواهانش گران تمام شود.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: از مدت‌ها قبل در فضای مجازی مشتری‌های زیادی برای شجاعیان وجود داشت که هیچکدام در واقعیت وجود نداشت. تنها استقلال روز گذشته برای جذب این بازیکن نامه زده است و ما هم شرایط دادن رضایت‌نامه این بازیکن را اعلام کردیم.

وی افزود: مبلغ رضایت‌نامه شجاعیان را رسانه‌ای نمی‌کنیم و این مربوط به میز مذاکره است. علاوه بر مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن یک حق آموزش اقتصادی هم وجود دارد که باید قید شود که این بازیکن تا چندسال با هر باشگاهی قرارداد بست حق گسترش فولاد پرداخت شود.

نصیرزاده در پایان گفت: شجاعیان 2 سال دیگر با ما قرارداد دارد و اگر شرایطی که گفتم پذیرفته شود رضایت‌نامه او را برای هر باشگاهی صادر می‌کنیم. این بازیکن در حال حاضر 850 میلیون با ما قرارداد دارد.

با توجه به قرارداد 850 میلیونی و دو ساله شجاعیان و با توجه به شرایط سنی او (25 سال)، مطرح شدن مبلغ یک میلیارد برای رضایت‌نامه و یک میلیارد به عنوان دستمزد خود بازیکن معقول به نظر می‌رسد و به احتمال زیاد اخباری که در مورد هزینه دو میلیاردی جذب این بازیکن برای استقلال منتشر شده است زیاد از واقعیت دور نیست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز