خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش موزیکال چل‌گیس و حسن‌کچل در تئاترشهر+عکس و تیزر

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۵۵۴

ننه حسن سیب‌ها رو دونه دونه چید تا حسن از خونه بره بیرون و پشت دیوارای باغ آواز چلگیس رو بشنوه، حسن عاشق چل گیس شد و برای شکستن طلسم دوری به راه افتاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «چل‌گیس» به کارگردانی حسین جمالی براساس ایده‌ای از علی و هدایت هاشمی است که از دوم خرداد ساعت 21 در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفته است و حمید پورآذری نیز طراحی صحنه این نمایش را برعهده دارد.

داستان این نمایش برگرفته از قصه چل گیس و حسن کچل است و با استفاده از ترانه‌های قدیمی و موسیقی، نمایشی موزیکال محسوب می‌شود.

بهناز نادری، فربد فرهنگ، وحید نفر، مسیح کاظمی، یلدا عباسی، مجید رحمتی و آرش غلام آزاد از بازیگران این نمایش هستند.

عقیل تقی‌زاده (مدیرتولید و برنامه‌ریز)، اشکان شهروزی (دستیار کارگردان)، محمدزمان وفاجویی (مدیر و مشاور اجرا)، مایکل تیوا (آهنگساز و تنظیم کننده)، پگاه ترکی (طراح لباس)، پژواک سراج (طراح پوستر)، شاهین رحمانعلی (طراح نور)، بهمن صنیعی (طراح گریم)، مهراد ابوالقاسمی (طراح صدا و فضا سازی)، امین همیالی (نوازنده گیتار)، مایکل تیوا (نوازنده فلوت و سنتی سایزر)، علی المعی (نوازنده سازهای کوبه‌ای و افکت‌ها)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی)، امیر قالیچی‌ها (مدیر تبلیغات مجازی)، گوانمهر اسماعیل‌پور (مشاور نمایشنامه)، فرشید ایوبی نژاد (عکاس)، غزل زارعی (دستیار لباس) و آرش پاشایی (ساخت دکور) دیگر عوامل «چل گیس» هستند.

 

انتهای پیام/
عکاس: مهدی نصیری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز