خبرگزاری کار ایران

در مراسم افطاری سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار مطرح شد:

شاهد بی‌اخلاقی در فضای مجازی هستیم/ ضرورت هوشیاری اصلاح‌طلبان برای جلوگیری از انشقاق

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۹۹۰

همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) مراسم افطار سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با حضور شخصیت‌های برجسته سیاسی کشور برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته و همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) مراسم افطار سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در محل دانشگاه علمی، کاربردی واحد خانه کارگر تهران و با حضور شخصیت‌های برجسته سیاسی کشور، برخی دبیران کل و اعضای شورای مرکزی احزاب، تنی چند از نمایندگان ادوار مجلس و تعدادی از فعالان عرصه رسانه و همچنین دبیران انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌ها و برخی شخصیت‌های برجسته سیاسی کشور برگزار شد.

در آغاز این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، مهدی فرنیان، رئیس سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار ضمن خیر مقدم به میهمانان مراسم و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) به بیان ضرورت انتقال صحیح دیدگاه‌ها و آرمان‌های ایشان به نسل‌های بعدی و جوان کشور پرداخت.

او در ادامه و به مناسبت حضور پرشکوه و آگاهانه مردم در انتخابات ٢٩ اردیبهشت، ضمن تبریک به ملت شریف ایران به جهت انتخاب حسن روحانی گفت: دولت دوازدهم باید تمام تلاش خود را برای تحقق وعده‌های انتخاباتی خویش به ویژه رشد اقتصادی هشت درصدی، رونق بازار کسب و کار، تبدیل منشور حقوق شهروندی به قانون و اجرای صحیح آن و دکترین سیاست خارجی مبتنی بر گفت‌وگوهای عزتمندانه با جهان بکار بندد.

رئیس سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار افزود: طبیعتا در این مسیر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود لازم است و اصلی‌ترین ابزار جهت رشد و توسعه همه‌جانبه کشور گردش نخبگان و به‌کارگیری جوانان متخصص و تحصیلکرده است که امروز یقینا بسیار باتجربه تر از جوانان نسل قبل هستند.

در پایان این مراسم، حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار برای مهمانان به ایراد سخنرانی پرداخت. او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) با اشاره به فضای معنوی ماه مبارک رمضان گفت: مواردی هستند که یک روزه‌دار در این ماه از آنها نهی شده است که از آن جمله می‌توان به دروغ، تهمت و افترا اشاره کرد.

وزیر اسبق کار و امور اجتماعی در دولت‌های سازندگی و اصلاحات، با بیان اینکه فضای سیاسی ما باید از فضای مذهبی و معنوی ماه رمضان تاثیر مثبت بگیرد، گفت: کنشگران سیاسی ما باید در تمامی امور تقوای سیاسی و اخلاق را سرلوحه فعالیت خویش قرار دهند.

کمالی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد پاره‌ای بی‌اخلاقی‌ها و تهمت زدن‌ها در فضای مجازی هستیم که البته بیشتر این موارد ناشی از بی‌اطلاعی و عدم آگاهی افراد است، گفت: به هر صورت چنین وضعیتی موجب بروز انشقاق در بین مجموعه اصلاح‌طلبان خواهد شد و ان‌شاالله این شرایط با هوشیاری و درایت بزرگان، به سمت دوستی و مودت میان همه احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب حرکت خواهد کرد. 

شاهد بی‌اخلاقی در فضای مجازی هستیم/ ضرورت هوشیاری اصلاح‌طلبان برای جلوگیری از انشقاق

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز