خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در سفر به استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

برنامه ریزی های بسیار خوبی برای توسعه استان در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۶۶

وزیر نیرو گفت: اقدامات بسیار خوبی برای توسعه استان سیستان و بلوچستان انجام شده و بنا این است که در ماه های آتی علاوه بر نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی که چند ماه قبل کنگ زنی شد، عملیات اجرایی یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی دیگر آغاز شود.

به گزارش ایلنا، حمید چیت چیان وزیر نیرو در سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان در بدو ورود به فرودگاه چابهار با اشاره به هدف این سفر خود گفت: با توجه به گرمای بی سابقه ای که در جنوب سیستان اتفاق افتاده منجر به بروز مشکلاتی در زمینه آب و برق شده است.

وی افزود: بنا به دستور رییس جمهور محترم به این استان آمدیم بلکه مشکلات مردم شریف استان را هر چه سریعتر بویژه در زمینه آب و برق رفع کنیم.

وی تصریح کرد: باید گفت که در سال های اخیر اقدامات گسترده ای در استان انجام شده شده است.

وزیر نیرو تاکید کرد: از جمله اقدامات انجام شده می توان به؛ آبرسانی به ۵۰۰ روستا، کلنگ زنی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی که به زودی در دستورکار قرار می گیرد، اشاره کرد.

وی ادامه داد: به طور کلی اقدامات بسیار خوبی در استان در حال انجام و برنامه ریزی است و ما نیز با جدیت تمام تمام این برنامه ها را پیگیری و اجرا خواهیم کرد.

چیت چیان گفت: بنا این است که منابع اجرای این طرح ها را عمدتا از منابع داخلی وزارت نیرو تامین کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز