خبرگزاری کار ایران

محمود افشاردوست:

بی‌اخلاق‌ها جایی در تیم ملی والیبال ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۷۷

در صورتی كه بازیكنی در مسابقات لیگ برتر رفتار ناشایستی از خود نشان دهد، حتی اگر از سوی كادر فنی تیم‌های ملی به اردو دعوت شود، فدراسیون والیبال از حضور آن بازیكن در اردو جلوگیری كند.

دبیركل فدراسیون والیبال گفت: هر كسی شایستگی پوشیدنپیراهن تیم ملی والیبال ندارد

به گزارش ایلنا، محمود افشاردوست گفت: فدراسیون والیبال از حضور بی اخلاق‌ها در تیم‌های ملی جلوگیری می‌كند.

افشاردوست درخصوص مسائل به وجود آمده در مسابقات لیگ برتر اظهار كرد: با صحبت‌هایی كه داورزنی كردیم، تصمیم گرفتیم ‌در صورتی كه بازیكنی در مسابقات لیگ برتر رفتار ناشایستی از خود نشان دهد، حتی اگر از سوی كادر فنی تیم‌های ملی به اردو دعوت شود، فدراسیون والیبال از حضور آن بازیكن در اردو جلوگیری كند.

دبیر كل فدراسیون والیبال تاکید کرد: پیراهن تیم ملی مقدس است و هر كسی شایسته پوشیدن این پیراهن نیست. به همه بازیكنان هشدار می دهیم بی اخلاق‌ها هیچ جایی در تیم‌های ملی والیبال ایران ندارند. در صورتی كه بازیكنی از لحاظ فنی در سطح بالا باشد و مرتكب تخلفی شود، از حضور وی در تیم‌های ملی جلوگیری می‌شود و حتی درخصوص فعالیت آنها در لیگ برتر در سال آینده نیز تصمیم گیری می‌كنیم.

وی در ادامه متذکر شد: به كمیته انضباطی ماموریت ویژه‌ای دادیم كه مسائل به وجود آمده در بازی روز چهارشنبه پیكان و كاله به دقت بررسی و با خاطیان به شدت برخورد كند. ما باید به قداست نام ایران و جایگاه تیم ملی بسیار توجه كنیم و به ذات ورزش نگرشی درست و واقع گرایانه داشته باشیم. به همین جهت فدراسیون والیبال تمام تلاش خود را می‌كند تا در راستای اخلاق مداری در والیبال كشور حركت كند.

دبیر كل فدراسیون والیبال در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم بازیكنان و كادر فنی ما هم به این موضوع توجه كافی داشته باشند و با افزایش ظرفیت حرفه‌ای خود در لحظات حساس رفتارهای ناشایست از خود بروز ندهند. بازیكنان ما باید فكر و رفتار حرفه‌ای داشته باشند تا والیبال ما كه اكنون نام معتبری در دنیا دارد، با همین روال حركت كند و بتوانیم در آینده‌ای نزدیك به درجات عالی تر برسیم و نام ایران و ایرانی را بر قله والیبال جهان برافرازیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز