خبرگزاری کار ایران

من حرف دل طرفداران را می زنم

روشن:مدیران استقلال باید به خواسته هواداران بروند

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۴۰۱

پیشکسوت استقلال می گوید:زمانی که هواداران استقلال خواستار تغییر در این تیم هستند،مسئولان باشگاه باید با عمل به خواسته آن ها،از این تیم جدا شوند.

به گزارش ایلنا،حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص تغییر احتمالی در مدیریت باشگاه استقلال اظهار داشت:با این نتیجه ای که استقلال به بار آورد تغییر در آن از هر چیزی ضروری تر است.الان همه هواداران استقلال خواستار رفتن این آدم ها هستند و آن ها هم باید به خواسته طرفداران استقلال عمل کنند.

وی در خصوص کادر فنی استقلال گفت:نتیجه ای که رقم خورد در نتیجه افکار نادرست کادر فنی هم بود.الان من به شمال آمده ام و هر کسی من را می بیند می گوید آقای روشن چرا استقلال اینطوری بازی کرد و باخت؟واقعا نمی دانم چه بگویم.کادر فنی استقلال بدترین عملکرد را در این بازی داشتند و آن ها هم باید به خواسته هواداران عمل کنند و اگر طرفداران استقلال می گویند بروند ،آن ها هم بروند.این روزها طرفداران استقلال بدترین روزها را سپری می کنند و کسی باید پاسخگوی احساسات آن ها باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان با اشاره به انتقادهای بی پرده اش گفت:من نماینده صحبت های خیلی از هواداران استقلال هستم.هر وقت که حرفی زدم فقط از روی دلسوزی و به خاطر هواداران استقلال بود.گاهی می گویم اگر این حرف ها را نزنم بیشتر هوایم را دارند اما بعد می بینم هیچ وقت نمی توانم نسبت به شرایط استقلالی بی تفاوت باشم و رک حرف هایم را بزنم خیلی بهتر است تا این که بخواهم سکوت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز