خبرگزاری کار ایران

اظهارات پیشکسوت استقلال تهران راجع به شکست تاریخی برابر العین

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۳۵۱

شکست 6 بر یک استقلال مقابل العین در امارات اتفاقی تلخ برای فوتبالدوستان ایرانی بود.

به گزارش ایلنا، علی موسوی، پیشکسوت استقلال درباره این شکست می‌گوید: «مدت‌هاست براین باور هستیم که فوتبال کشورهای حاشیه خلیج‌فارس از ما عقب است اما واقعیت چیز دیگری را ثابت می‌کند. کشورهای عربی به ما رسیده‌اند و گاهی ما را جا گذاشته‌اند. متاسفانه فوتبال ایران دچار یک عقب‌افتادگی شده و تنها امید به نتیجه‌گیری به خاطر حضور هواداران و جو ورزشگاه‌هاست. استقلال در بازی با العین هیچ برنامه مشخصی نداشت. بازیکنان نه می‌دانستند چه زمانی باید دفاع کنند و نه اینکه چه زمانی به سمت دروازه حریف یورش ببرند. در واقع هیچ فاکتوری برای برتری بر العین وجود نداشت.»

موسوی در ادامه می‌گوید: «العین یک حریف غرب آسیایی بود؛ نمایندگان ایران هنوز به تیم‌های کره و ژاپنی نخورده‌اند تا به صورت واقعی محک بخورند. به اعتقاد من درخواب به سر می‌بریم و فوتبال ایران به وسیله روزنامه‌ها و جراید، ستاره‌های پوشالی ساخته است و بازیکنان را بزرگ می‌کند.»

پیشکسوت استقلال همچنین می‌گوید: «بدون اینکه کاری به تیم‌های آسیایی داشته باشیم، خودمان را گول می‌زنیم. باید زودتر از اینها به فکر می‌بودیم، چون فاصله روز به روز بیشتر می‌شود. با این حال، موجودیت فوتبال ما همین است.»

موسوی در پایان اینطور می‌گوید: «باشگاه‌های ایرانی سال‌هاست به سختی به جمع چهار تیم برتر آسیا راه می‌یابند و به نظر می‌رسد ما باید کار را ریشه‌یابی کنیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز