خبرگزاری کار ایران

با حضور منتخبین پنجمین دوره شورای شهر مشهد

دومین نشست بانوان هیأت‌های ورزشی خراسان رضوی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۲۷۰

یک منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در دومین نشست روسا و نواب رئیس بانوان هیأت های ورزشی خراسان رضوی گفت: یکی از برنامه های لیست امید ایجاد نشاط،شادابی در جامعه بود که در متن آن ورزش نقشی اساسی ایفا می‌کند.

به گزارش ایلنا، در این نشست که به میزبانی هیأت ورزش‌های همگانی استان برگزار شد، برخی منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان و بعضی از معاونان این اداره کل حضور داشتند.

محمد رضا حیدری رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی و منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این نشست با تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد:حوزه ورزش بسیار وسیع است،لذا امروز افتخار داریم  به صورت جدی در شروع کار خود به عنوان اولین مبحث به عرصه ورزش ورود پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه همواره نکات و عوامل انسجام بخش در جامعه نقشی مهم و کلیدی ایفا می کنند،افزود:امروز ورزش به عنوان عاملی جدید در انسجام بخشی به یک جامعه به این نکات اضافه شده است،با این نگرش توجه به عرصه ورزش حرفه ای از اولویت های شورای شهر پنجم خواهد بود.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان و منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه قهرمانان عرصه ورزش همواره به انسجام بخشی جامعه کمک کرده اند، عنوان کرد:یکی از محورهای لیست امید نشاط،شادابی جامعه و مشهد بوده است که در متن آن ورزش نقشی اساسی ایفا می کند.

بتول گندمی دیگر منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز در  این نشست اظهار کرد:کارنامه عملکرد ورزش بانوان خراسان رضوی همواره باعث افتخار بوده است.

وی افزود:در شورای شهر اول مشهد هم تیم های بانوان ما کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد:امیدواریم ۳ ضلع شهرداری،بخش خصوصی و دولت را بتوانیم کنار هم بیاوریم تا شاهد شکل گیری دوران طلایی ورزش خراسان رضوی باشیم

کوروش صبوریان هم در این نشست با تقدیر از حماسه حضور پرشور مردم در انتخابات و تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد:جامعه ورزش جامعه قدرتمندی است که همواره در همه عرصه ها حضوری فعال داشته و باید آن را درک کرد.

وی افزود:برپایی این جلسات به صورت ماهیانه به تعامل بیشتر بین هیأت های ورزشی در جهت پیشرفت ورزش استان کمک زیادی می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری شاهد درخشش بی وقفه ورزشکاران استان با قالب رده های سنی مختلف در رقابت های کشوری و بین المللی هستیم،عنوان کرد:امیدواریم این روند درخشش ورزشکاران ما در آینده رشد بیشتری از خود نشان دهد تا شاهد موفقیت های پر افتخار آنان باشیم.

صبوریان با اشاره به افتتاح سالن سنجش و استعداد یابی پایگاه قهرمانی خراسان رضوی،تاکید کرد:هیات های ورزشی به طرح سنجش و استعداد یابی به صورت جدی تری باید توجه کنند.با این نگرش پایگاه قهرمانی خراسان رضوی در کشور کامل ترین پایگاه است.

وی با تقدیر از هیأت های ورزشی که برای جذب اسپانسر مالی تلاش کردند،خاطرنشان کرد:باید تلاش کنیم با تیم داری در لیگ های مختلف حضور قدرتمند تری داشته باشیم .

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت توجه به نخبگان ورزشی،تصریح کرد:هیأت های ورزشی باید برای نخبه های خود پرونده تشکیل دهند تا برای برنامه ریزی بتوانیم از نخبگان خود اطلاعات کاملی داشته باشیم.

صبوریان با اشاره به حوزه ورزش بانوان استان ادامه داد:حوزه ورزش بانوان همواره از اولویت های ما بوده است،در این راستا هیأت های ورزشی باید حوزه ورزش بانوان خود را تقویت کنند.

وی خطاب به منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد:با این وجود بیشترین مدال قهرمانان ما در حوزه بانوان کسب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز