خبرگزاری کار ایران

پیام پوران درخشنده به احسان علیخانی

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۸۵۸

پوران درخشنده در پیامی با مثبت قلمداد کردن رویه ماه عسل؛ موضوع دو شب گذشته این برنامه را بسیار جذاب دانست.

به گزارش ایلنا، در متن پیام  پوران درخشنده خطاب به احسان علیخانی که برای ایلنا ارسال شده؛ آمده است:

برنامه‌ای بسیار عالی و تاثیرگذار و باورپذیر و بسیار واقعی را از شما دیدم. من به شما آقای علیخانی عزیز تبریک می‌گویم که اینقدر با وسواس و حساسیت و سختی بسیار دنبال سوژه‌ها و مواردی در جامعه هستند که مبتلا به دارد و بحث روز است. این کار بسیار خسته‌کننده ست چراکه من می‌دانم پیدا کردن معضلات، پژوهش درباره آنها و رسیدن به یک ریشه‌یابی درباره آنها بسیار کار سختی است. واقعیتی که شما آن را انتخاب می‌کنید و تحت قالب یک تاک شو روی آن کار می‌کنید خیلی زحمت می‌خواهد و من می‌بینیم که شما بعد از این همه سال که کار کردید دغدغه‌مند بودید و واقعا کارنامه درخشانی دارید.

امسال هم که دیگر فوق‌العاده است و من از تماشای ماه عسل لذت می‌برم. این مسئله‌ای که شما در این چند شب به آن پرداختید درواقع هسته اصلی داستان فیلم جدید من است که از چند روز دیگر روی پرده می‌رود چون زیرسقف دودی هم به طلاق عاطفی می‌پردازد. شاید این جور واقعگرایی‌ها در تلویزیون و سینما بتواند کمی ما را از این مشکلات نجات بدهد و من امیدوارم همان اندازه که از قاب تلویزیون و ماه عسل این مشکلات دارد دیده می‌شود این فیلم در سینما هم دیده شود.

او در بخش دیگری عنوان کرد: در این دوشب که ماه عسل را جدی‌تر می‌دیدم فهمیدم که خانواده چقدر جایگاه مهمی دارد و چقدر می‌تواند باعث شود که آسیب‌های جدی به سمت فرزندانمان بیاید!

قصه طلاق در این دوشب مرا خیلی به فکر وادار کرد فهمیدم شکوه‌ها، گلایه‌ها و دعواها چقدر می‌تواند یک فرزند را بسازد و آینده‌اش را ترسیم کند یا تاثیرات مخربی بر روانش داشته باشد. امیدوارم در ادامه این مسیر هم موفق باشید و نقطه‌های تاریک اجتماع را بازهم با ذکاوت و دقت روی صحنه این برنامه ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز