خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

برگزاری ۸۰ برنامه فرهنگی هنری ویژه در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۸۲۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری ۸۰ ویژه برنامه ارتحال امام در استان خبر داد و بیان کرد: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد در سالن اجتماعات استانداری گیلان، از برگزاری ۸۰ ویژه برنامه ارتحال امام در استان خبر داد و بیان کرد: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه‌های خوشنویسی و نقاشی از تمثال امام خمینی‌(ره)، تصریح کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سیاسی، الهی امام خمینی(ره) در سراسر استان برگزار می‌شود.

فاضلی، اجرای نمایش‌های مذهبی و شب شعر و برپایی نمایشگاه‌های کتاب، عکس و پوستر را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و گفت: همچنین نمایشگاه عکس «کوچ آفتاب» در شهرستان رودبار برگزار می‌شود.

وی، حجت الاسلام والمسلمین سید یونس حسینی رودباری را یکی از شخصیت های برجسته گیلان در نهضت امام خمینی(ره) دانست و عنوان کرد: همه ساله همزمان با ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد فیلم سینمایی شهید یونس رودباری که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تولید شده است در سینما زیتون رودبار اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اجرای شب‌شعر تحت عنوان «منشور انقلاب اسلامی» در رشت و جلسه نقد و نظر «عرفان در اشعار امام» در فومن خبر داد و خاطرنشان کرد: به مطبوعات استان جهت درج مقاله ویژه نکوداشت حضرت امام تحت عنوان «منشور انقلاب اسلامی» اطلاع رسانی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز