خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد:

بزرگترین رویداد قرآنی خوزستان امروز آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۸۰۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: از دهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد استان عصر امروز (١٠ خرداد) با حضور ناشران مطرح داخلی و خارجی و ارائه تخفیف ٥٠ درصدی در محل موزه هنرهای معاصر اهواز آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند، در این باره اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد خوزستان امسال با مشارکت همه معاونت‌های اداره‌کل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای برگزاری نمایشگاهی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته افزود: تاثیرگذاری عمیق در سطح ملی با توجه به ظرفیت‌هایی که استان خوزستان در حوزه قرآنی دارد، از اهدافی است که در این نمایشگاه دنبال می‌شود.

جوروند خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان در محل موزه هنرهای معاصر اهواز امروز آغاز به کار می کند و در طول مدت فعالیت خود با بخش‌های متنوع مکتوب، آثار نفیس، وقفیات و قرآن‌های موزه‌ای، هنرهای تجسمی(آثار و محصولات هنری قرآنی)، کودک و نوجوان، صنایع دستی، عفاف و حجاب، بخش نرم‌افزارهای قرآنی، مطبوعات و رسانه‌های مجازی، پاسخ به مسایل شرعی و شبهات و... پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با اشاره به حضور ۱۵۰ ناشر از سراسر کشور و ۱۰ ناشر خارجی، ۴۵۰ شرکت رسانه های دیجیتال و نرم افزار در این نمایشگاه، بیان کرد: یازدهمین نمایشگاه قرآن، عترت و مسجد استان خوزستان به مدت ١٠ روز فعالیت خواهد کرد که اختتامیه آن ویژه‌برنامه گرگیعان به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) است.

گرگیعان یا قرقیعان نام یک آیین سنتی رایج بین مردم عرب استان خوزستان، هرمزگان و کشورهای عربی نظیر عراق است که در نیمه ماه رمضان توسط کودکان اجرا می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز