خبرگزاری کار ایران

نیمی از دنبال‌کنندگان ترامپ در توئیتر جعلی هستند + تصویر

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۶۴۷

برخی از منابع از اعلام کردند نیمی از دنبال‌کنندگان رئیس‌جمهوری آمریکا در صفحه توئیتر دارای حساب کاربری جعلی هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از هفته‌نامه نیوزویک، این مجله آمریکایی با درج گزارشی نوشت که پرداخت پول از روش‌های نامعقول افزایش دنبال‌کنندگان در صفحه توییتر  است و  در بسیاری از موارد یک فرد مشهور به رغم داشتن شهرت، از پرداخت پول برای خرید دنبال‌کنندگان استفاده می‌کند.

در این گزارش تصریح شده است که «جو مند» از کمدین‌های معروف با بیش از یک میلیون دنبال‌کننده در صفحه شخصی خود تصریح کرده است که توئیتر آشغال است و من با پرداخت ۴۰۰ دلار یک میلیون دنبال‌کننده خریده‌ام.

نیوز ویک به نقل از «جان نیون» از فیلم‌نامه نویسان معروف نوشت که حساب کاربری توئیتری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در روزهای گذشته به صورت چشم‌گیری با افزایش تعداد دنبال کننده روبه‌رو شده است که به نظر می‌رسد درصد بالایی از این دنبال کنندگان غیرواقعی باشند.

این گزارش تاکید می‌کند که ترامپ در توئیتر ۳۱ میلیون دنبال کننده دارد که با جست‌وجو در میان آن‌ها متوجه خواهیم شد که تعداد زیادی از این کاربران در ماه «می » سال جاری میلادی به توئیتر پیوسته‌اند.

این افراد هیچ تصویری نداشته و هیچ پیامی نیز در این صفحه مجازی منتشر نکرده‌اند.

این مجله در گزارش خود تصریح کرد اگر در بخش حسابرسی توئیتر که صحت دنبال‌کنندگان یک فرد در توئیتر را نشان می‌دهد، نام کاربری ترامپ یعنی «@realDonaldTrump » را تایپ کنید، مشخص می‌شود که تنها ۵۱ درصد از دنبال‌کنندگان صفحه توئیتر ترامپ حقیقی هستند و باقی حساب کاربری جعلی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز