خبرگزاری کار ایران

مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان- دور برگشت

الهلال عربستان - استقلال خوزستان؛ انتقام بزرگ یا ...

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۵۱۲

شاگردان سیروس پورموسوی در آخرین دیدار فصل خود برابر تیمی قرار خواهند گرفت که با تجربه بالای خود توانست در خوزستان با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود خاتمه دهد.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان که بعنوان قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران توانست به لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، اکنون با عبور از مرحله گروهی در یک هشتم به سد محکم الهلال برخورده است. آنها در بازی رفت علیرغم پیش افتادن از حریف در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خوردند تا در آخرین بازی فصل اکنون نیاز به یک معجزه بزرگ داشته باشند.

ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه (اختصاصی باشگاه الغرافه قطر)

داور: ایدا جیومبی (ژاپن)

حضور استقلال خوزستان در این مرحله از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را باید یک کار خارق العاده دانست، تیمی که بعد از قهرمانی در لیگ پانزدهم، حالا شانس زیادی برای ادامه حضور در لیگ برتر به خاطر مشکلات فراوان مدیریتی و مالی نداشت، نه تنها توانست در لیگ برتر باز هم عملکرد خوبی داشته باشد، بلکه در رویارویی با حریفان آسیایی و در اوج مشکلات مالی توانست از مرحله گروهی با اقتدار صعود کند و خود را به مرحله یک هشتم رقابت‌ها برساند. به همین خاطر سیروس پورموسوی و شاگردانش کار خارق‌العاده‌ای را تا کنون به سرانجام رساندند و حتی در بازی رفت مقابل الهلال هم توانستند خوب ظاهر شوند و با بدشانسی بازی را به حریف عربستانی واگذار کردند.

این نماینده کشورمان با غیرت بازیکنانش در بازی رفت توانست گل برتری را هم به حریف بزند اما هر چقدر در بازی پیش رفتیم، عدم تمرکز بازیکنان و از دست دادن موقعیت‌های فراوان باعث شد تا حریف از حداقل موقعیت‌هایش بهره برده و دو بر یک بازی را به نفع خود به پایان ببرد. البته شکست در بازی رفت چیزی از ارزش‌های این تیم خوب خوزستانی‌مان کم نکرد، چرا که آنها تا همین جا هم خوش درخشیدند.

حالا با این شرایط باز هم نوبت شاگردان پورموسوی است که کار خارق‌العاده دیگری انجام دهند و با انجام بازی حساب شده و هجومی بتوانند حریف عربستانی متمول را از پا در بیاورند. استقلال خوزستان راس ساعت 12 شب سه‌شنبه به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت. این مسابقه که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در نیمه شب برگزار می‌شود، شاید آخرین بازی استقلال خوزستان در این فصل است و شاید هم با برد قاطع در این دیدار بتوانند برخی مسوولان را شرمنده خود کند. این تیم که فصل آینده نه مالک مشخصی دارد و نه سرمربی، می‌خواهد با تمام توان از اعتبار فوتبال خود و ایران مقابل نماینده قدرتمند عربستان دفاع کند.

گمانه‌زنی‌های جدی در باره رفتن پورموسوی از استقلال خوزستان و پیوستنش به فولاد وجود دارد اما او همچنان امیدوار است بتواند تیمش را از این بازی هم سربلند بیرون بیاورد. باید این را هم اضافه کرد که بازیکنان استقلال خوزستان هم چنین شرایطی دارند و در باره برخی از آنها هم گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد اما به طور حتم آنها هم به چیزی جز شکست حریف فکر نمی‌کنند و به دنبال صعود خواهند بود.

در مقابل استقلال خوزستان با این شرایط توصیف شده، تیم الهلال عربستان قرار دارد، تیمی که کاملا شرایط متفاوتی از استقلال خوزستان دارد و مالکان این تیم از هر لحاظ تیمشان را آماده این بازی کردند، الهلال یکی از تیم‌های قدرتمند عربستان و از باثبات‌ترین تیم‌های این کشور است که برنامه مفصلی برای آسیا دارد. به این ترتیب باید دید تیم بدون سرمربی و مالک می‌تواند حریفی قدرتمند را در این مرحله از رقابت‌ها از پای در بیاورد و شگفتی دیگری در کارنامه خود به ثبت برساند. به طور حتم خوزستانی‌های زیادی منتظر چنین اتفاقی هستند و دوست دارند تیمشان باز هم پیش برود.

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، سلمان بحرانی، دانیال ماهینی، فرشاد سالاروند، مهدی زبیدی، مهدی مومنی، حسن بیت‌سعید و آلویس نانگ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز