خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در کمیسیون تخصصی شورای عالی رفاه:

یک انسجام ملی در دولت و مجلس برای از بین بردن فقر مطلق در کشور آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۴۳۰

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد : پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری برای رفع فقر مطلق ، یک انسجام ملی در دولت و مجلس برای تدوین برنامه ای جهت از بین بردن فقر مطلق در کشور آغاز شده و همه یک صدا خواستار از بین بردن فقر مطلق در کشور هستند.

به گزارش ایلنا، سید پرویز فتاح امروز در کمیسیون تخصصی شورای عالی رفاه که با حضور  علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، احمد میدری معاون امور رفاهی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور ونمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شد از درست شدن یک انسجام ملی در زمینه از بین بردن فقر مطلق خبر داد .

وی ضمن تشکر از این دیدگاه  رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: البته تاکنون در زمینه محو فقر مطلق در بخش بهداشت، معیشت ، مسکن و ...اقداماتی انجام شده است و درحوزه های باقی مانده نیازمند شناسایی درست موارد و تبدیل آن ها  به برنامه های مشخص هستیم همان گونه که در زمینه معلولان فعالیت های بسیار ارزشمندی انجام شد .

لازم به ذکر است: در این جلسه سیاست ها و برنامه های قابل اجرا در سال ۹۶ و دولت دوازدهم ، بررسی جوانب کف مساعدت های اجتماعی ، چگونگی ساز و کار شناسایی و تعمیم حمایت به سطح نیازمندان در عموم جامعه و برنامه تفکیک نیازمندان به حمایت دائم ، حمایت موقت و ارائه برنامه توانمندسازی خروج از حمایت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز