خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

آغاز فعالیت 29 واحد تولیدی راکد در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۳۶۴

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 29 واحد تولیدی راکد در سال 95 فعال شده است.

ماندانا زنگنه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: از ابتدای سال 95 تا انتهای آن تعداد کل واحدهای تولیدی  فعال 944 مورد و تعداد واحد های راکد 158 مورد بوده است .

وی افزود: نسبت واحدهای راکد فعال شده در سال 95 به نسبت کل واحد های راکد 18/35 درصد بوده است.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان اذعان داشت : دولت در راستای حمایت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی داری مجوز که به دلیل مشکلات نقدینگی امکان پرداخت اقساط خود را ندارند، امکان تقسیط مجدد بدهی های مالیاتی واحدهای آنان را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه حدود هزار و 200 جواز تاسیس واحد های صنعتی کوچک و متوسط از ابتدای سال 92 تا پایان سال 95 صادر شده است ، خاطر نشان کرد: حدود 70 واحد تولیدی ، صنعتی شامل صنایع فلزی و غیرفلزی مجوز راه اندازی دریافت نموده اند.

زنگنه عنوان کرد: در این مدت 308 پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه اولیه بیش از 3هزار و 535 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان صادر شده که و اشتغالزایی3 هزار نفر را در پی داشته است.

مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تاکنون 5 مجوز سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان به تصویب سازمان سرمایه گذاری خارجی رسیده که در مقایسه با گذشته تفاوت چشمگیری داشته است.

وی اظهار داشت: براساس آمار سرمایه گذاری خارجی مصوب در دوره پسابرجام، استان سیستان و بلوچستان جایگاه سوم کشور را به خود اختصاص داده و استان تهران در این آمار بعد از سیستان و بلوچستان است.

به گفته ماندانا زنگنه ، سرمایه گذاری های استان در بخش های : فولاد سازی در چابهار، نیروگاه سیکل ترکیبی 880 مگاواتی سه راهی دشتک در زابل، تولید و بسته بندی آب آشامیدنی در زاهدان، احداث نیروگاه25 مگاواتی خورشیدی و انواع قیر و امولاسیون در منطقه چابهار بوده که جمع اعتبارات این  پروژه هاحدود یک میلیارد و 330 میلیون و 552 هزار و 964  دلار بوده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز