خبرگزاری کار ایران

روز سرنوشت‌ساز برای آقای گل پرسپولیس

طارمی بازهم به منتقدین هیس نشان می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۳۵۱

مهاجم پرسپولیس این فرصت را دارد تا یکبار دیگر با جبران اشتباه خود از زیر بار انتقادات فرار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس امشب در شرایطی در قطر میهمان لخویا خواهد بود که کار دشواری برای صعود مقابل این تیم دارد.

بازی رفت دو تیم که در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار شد فرصت خوبی برای شاگردان برانکو بود تا با کسب پیروزی، کار خود را برای دیدار برگشت راحت کنند ولی از دست رفتن موقعیت‌ها توسط سرخپوشان باعث شد بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

یکی از حساس‌ترین موقعیت‌های پرسپولیس که در دیدار قبلی دو تیم از دست رفت مربوط به پنالتی مهدی طارمی بود.

طارمی در دقیقه 82 بازی رفت یک ضربه پنالتی را از دست داد تا دروازه لخویا بسته بماند و کار برای بازی برگشت به اما و اگر کشیده شود.

این بازیکن پیش از این هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل الریان قطر پنالتی خود را از دست داد تا کار سرخپوشان برای صعود سخت شود.

وی او در نهایت توانست با درخشش برابر الوحده و زدن 3 گل از 4 گل تیمش در این بازی در صعود تیمش نقش اساسی ایفا کند و به نوعی پنالتی از دست رفته خود را جبران کند.

طارمی پس از خراب کردن پنالتی مقابل لخویا هم زیر تیغ تیز انتقاد هواداران و اهالی فوتبال قرار گرفت و حالا این فرصت را دارد تا در بازی امشب با باز کردن دروازه حریف قطری هم جایگاه خودش را در جدول گلزنان لیگ قهرمانان بهتر کند و هم با جبران پنالتی از دست رفته بازی قبلی منتقدانش را به سکوت دعوت کند.

طارمی امید اول سرخپوشان برای گلزنی است و با توجه به نیاز پرسپولیس به گل در این دیدار باید دید می‌تواند ماموریت خود را به درستی انجام دهد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز