خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای گیلان:

رسالت شورای فرهنگی توسعه فضای تفاهم است

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۳۴۹

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: مهم‌ترین رسالت شورای فرهنگی توسعه فضای تفاهم، همدلی و صمیمیت در محیط‌های اداری است.

به گزارش ایلنا از رشت، اولین جلسه شورای فرهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با حضور مدیر کل، معاونان، روسای ادارات کالا،مسافر،امور اداری،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی اداره کل در دفتر مدیر کل برگزار شد.

 نازک‌کار، مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان و رئیس شورای فرهنگی اداره کل در این نشست در سخنانی گفت: ما امنیت و آرامش امروزمان را مدیون خون شهداء هستیم و باید به آرمانهای این عزیزان که همان حفظ ارزشها و شعائر نظام مقدس جمهوری اسلامی است پایبند باشیم.

وی افزود:شکل‌گیری شورای فرهنگی در سطح ادارات و تقسیم‌بندی آن به زیرشاخه‌هایی نظیر اقامه نماز،امر به معروف ونهی از منکر،حقوق شهروندی و حجاب و عفاف نشان از اهمیت این مقوله به عنوان یک امر تاثیر گذار در سطح جامعه بویژه در محیطهای اداری است.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان هدفگذاری و تدوین برنامه‌های منسجم فرهنگی در طول سال را مورد تاکید قرار داد و افزود: توسعه فضای همدلی ، صمیمیت و همکاری فیمابین کارکنان در محیط اداری و نیز رعایت حقوق شهروندی در ارتباط با ارباب رجوع و مخاطبان اداره کل مهمترین رسالت شکل گیری شورای فرهنگی بوده و دستیابی به این اهداف با برپایی جلسات منظم و پیگیری و تنظیم برنامه‌ریزی مدون با لحاظ کردن مناسبت‌های ملی و مذهبی قابل دستیابی است.

 در این جلسه گزارش‌هایی به تفکیک در زمینه نماز،حقوق شهروندی، امر به معروف ونهی از منکر  و حجاب و عفاف از سوی اعضای حاضر در نشست ارائه شد.

درادامه این نشست برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و دربخش انتهایی اولین جلسه نیز، آقای محمد علی بصیری دبیر شورای اقامه نماز اداره کل از سوی مدیر کل به عنوان دبیر شورای فرهنگی منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز